Waar kan je vlakbij het Ziggo Dome lekker lunchen? Ik ben daar nog nooit geweest maar begreep dat het buiten de stad ligt. De baco bar heeft geen menukaart online staan. Wij willen vooraf even goed plannen zodat we niet in tijdnood komen.
En anders heb je, even doorlopen onder de tunnel door, ook nog Amsterdam Old Course. Is een golfclub, maar van buitenaf kan je er volgens mij ook gewoon lunchen. Anders heb je ook nog Asian Kitchen paar stappen lopen vanaf de ArenA.
Veulen84
Geplaatst: 24-02-16 12:41
Ziggo Dome ligt niet buiten de stad hoor. Als je ervoor staat kun je de ene kant op de villa arena in. Daar achter ligt de amsterdamse poort.
Op het plein en villa arena zitten veel (soms dure) eettentjes. In de poort zitten er nog meer (iets goedkoper). Voor elke smaak wel wat: http://www.amsterdamsepoort.nl/kaart-va ... mse-poort/ Ziggo dome zit achter station bijlmer. Links op de kaart, als je vanaf het ziggo dome komt. Borden station volgen.
Parkeren hangt er een beetje van af welke van de 10tallen parkeergarages je gaat nemen. Vanaf de ingang van de ziggo dome is het station een meter of 500. Daarachter begint de poort. Dus je hebt genoeg keus binnen 10/15 minuten lopen.
Er zijn genoeg restaurantjes bij het ziggo dome, een hele leuke is Jinso Loungebar & Restaurant, zit midden op het plein. Heb zelf laast bij Vanzz gegeten, was erg lekker en raad dit zeker aan, zij hebben op internet ook een lunch kaart online staan.
Je kunt bij de Arena inderdaad lekker eten. Je moet wel even kijken dat als je zo vroeg gaat of je al in de P's van het Ziggo terecht kunt. Heb je zit of staanplaatsen in het Ziggo? Als het zit zijn hoef je je geen zorgen te maken wat betreft tijd, dan zijn jou plekjes altijd vrij.
Zonnetje81
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-16 20:15
Staanplaatsen, er stond dat je 4 uur vtv kunt parkeren. Is dat 4 uur voor aanvang of openen van de deuren? Maar het moet allebei lukken want we zijn daar denk ik op z'n vroegst om half 12. Om half vier begint het en om 2 uur gaan de deuren open.