Alleen vliegend naar Zuid-Afrika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

simo0ne

Alleen vliegend naar Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 11:34

Morning!

Ik vlieg op 8 april naar Port Elizabeth in Zuid-Afrika. Ik vlieg alleen, wat ik opzich niet zo'n probleem vind maar omdat ik rond de 19 uur onderweg ben, zou ik wel wat gezelschap kunnen gebruiken.
In Zuid-Afrika zelf ga ik rondreizen langs de kust (Garden Route) met mijn vriend. Deze is hier al sinds februari en ik ga hem opzoeken, vandaar dat ik alleen vlieg.
Dus ik vroeg mij af of iemand misschien een blog of website weet waar ik een oproepje kan plaatsen of er meer mensen zijn die alleen reizen op die datum naar Zuid-Afrika.
En als er iemand tips heeft, brand maar los! :D

Dankje!

Marije112

Re: Alleen vliegend naar Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 12:16

Vlieg je via Johannesburg of via Kaapstad? En vlieg je met KLM? Via KLM zijn er geloof ik wel dingen om in contact te komen met andere reizigers.

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-16 12:25

Haha, dat is een goede om even bij te melden ja!

Mijn vliegroute is Amsterdam - London Heathrow - Johannesburg naar Port Elizabeth. Ik vlieg het eerste deel met British Airways en de rest van de route met South African Airways.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-16 12:35

Je topic ga ik verplaatsen naar Bokt erop uit, want daar hoort het meer thuis en verwacht ik dat je meer reacties krijgt.
LZP → BEU

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 13:52

hi,

Hoe ben je gevlogen? ik ga in Juli naar Johannesburg, met verschillende tussenstops helaas.. Ben daar een beetje gespannen voor, waarschijnljik een overstap op Dubai wat naturulijk heel groot is.

mandymonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 18:39

Dit is wel een beetje off-topic ;-) Dubai is groot, maar het is wel te doen hoor. Met welke maatschappij vlieg je en hoeveel overstaptijd heb je?