Fuerteventura

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Irene2

Fuerteventura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 17:22

Nou bokkers, kom maar op!
Wie is er weleens op Fuerteventura geweest en kan me vertellen wat de mooiste plekjes en de leukste activiteiten zijn?

Ik ben niet zo van het toeristische (hoe hypocriet :Y) ) en absoluut een dier/natuurmens.

Wie heeft tips?

lindatje

Re: Fuerteventura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:51

Ik lees even mee :D Wij hebben ook plannen om daarheen te gaan.

Jet4You

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:52

Ik volg ook even. Misschien dat wij van de zomer hierheen gaan.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 17:53

Ik ben er geweest toen ik klein was. Wat ik nog wel weet is dat er daar een hele fijne sfeer is qua mensen en heerlijk weer :D

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-16 12:25

Ik ben er ook geweest, in 2011.

Het is een leuk eiland, maar je hebt het in een week tijd wel helemaal gezien.
Ik zat in Caleta de Fuste, opzich wel een gezellig dorpje maar vrij weinig te beleven. Denk dat Coralejo (in het noorden van het eiland) leuker is om te verblijven.

Ik ben toen met de boot naar Lanzarote geweest, heb een 'ezelsafari' gedaan en verder van het zonnetje genoten want het klimaat is ideaal daar! :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 14:18

Ik ben er ook geweest, ik vond het heerlijk maar zou er niet snel nog eens heengaan. Er is vrij weinig te doen en het eiland is niet mooi kwa natuur. Als je echt een strand vakantie wilt kun je er gerust heen, wil je veel doen zou ik het afraden. De dierentuin is overigens wel een aanrader, ontzettend groot en mooi!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 14:24

Ik ben er 2 jaar geleden geweest. Zou er niet nog eens heen gaan. Na 5 dagen heb je het wel gehad, tenzij je graag de hele dag door op het strand ligt.
Wij hebben buggy's gehuurd en zijn daarmee naar de vulkanen gereden, was erg leuk. En we zijn wezen snorkelen, zijn met een boot naar het eiland Lobos gegaan en zelf snorkelspullen meegenomen. Niet dat het prachtig snorkelen is, maar je kan er tussen hele scholen vissen snorkelen. Leuk om dan brood mee te nemen.

Wij zaten volgens mij in Corralejo.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 10:43

anne_bento schreef:
Ik ben er ook geweest, ik vond het heerlijk maar zou er niet snel nog eens heengaan. Er is vrij weinig te doen en het eiland is niet mooi kwa natuur. Als je echt een strand vakantie wilt kun je er gerust heen, wil je veel doen zou ik het afraden. De dierentuin is overigens wel een aanrader, ontzettend groot en mooi!

Jij verwoordt exact hoe ik het beleefd heb :D
Het was lekker, wel een keer goed om te relaxen. Ik heb de eerste twee dagen bijna alleen maar geslapen :Y) . We zijn een dag naar het Oasis park geweest (dierentuin) en dat was superleuk. Daarna nog drie dagen een auto gehuurd en toch een paar leuke plekken op het eiland kunnen ontdekken en lekker gegeten :)