Mijn moeder en ik hebben voor donderdag 25 februari een dagje uit gepland. Maar het probleem is wat?
Mijn moeder heeft een blessure aan het knie waardoor veel lopen geen optie is. We hadden het over massage ofzo. Maar dat is ontzettend duur voor bijvoorbeeld maar een uurtje werk. Iets van een workshop lijkt ons leuk. Maar kan niks vinden voor 2 personen. Huishoudbeurs lijkt mij ontzettend leuk maar lastig ivm veel lopen. We gaan 's avonds al uit eten dus ook iets van high tea is niet echt handig.
Dus een lastig lijstje en ik kan op Google zo niks vinden. Heeft iemand misschien een idee? We wonen in Gelderland dus liever niet helemaal in het noorden of zuiden. De grens over naar Duitsland is ook mogelijk.
Kijk eens op vakantieveilingen daar worden nog wel eens dagjes sauna aangeboden.
Eline_S_S
Geplaatst: 16-02-16 21:33
Weet niet waar je woont, maar ik en mijn moeder gaan vaak naar bad Nieuweschans. Is geloof ik bij de grens Groningen-Duitsland. Is een buitenbad met warm zout water en massagestralen ed. Heel erg leuk en ontspannen!
Als lopen lastig is, dan zou een rolstoel ook uitkomst kunnen bieden, zeker als je de huishoudbeurs leuk vind. Vaak kun je een rolstoel voor een paar dagen huren of lenen bij een thuiszorgorganisatie.