poes schreef:Het is wel erg toeristisch en duur heb ik gehoord daar. Ik zoek zelf liever minder bekende plekjes uit of dingen die hun geld heel erg waard zijn.
Bedoel je NYC?
Toeristisch valt echt mee hoor, natuurlijk op Time Square, WTC, Rockefeller enz veel toeristen. Maar verder is het echt een geweldige stad. Ik vond het fantastisch om mee te maken en een week in zo'n stad te leven. Amsterdam vind ik vele malen meer toeristisch aandoen.
Duur is het wel, maar wel zo duur als je het zelf wil maken. Uit eten gaan is bijvoorbeeld erg duur en vaak slechte kwaliteit vergeleken met Europa, dus dat zou ik minder snel doen. Tenzij je echt goed op zoek gaat naar exlusieve plekken, maar dan ben je echt flink veel geld kwijt.
Qua tips is sowieso een uitzicht in het donker echt supermooi en ook romantisch. Vooral als je later op de avond gaat, dan is het minder druk. Uitzichten zijn adembenemend. Boottochtje om Manhattan vond ik ook heel erg gaaf. De high line vond ik zelf niet zo boeiend, maar wel leuk om een wandeling te maken.
In ieder geval heel veel plezier, want wat een geweldige stad