op vakantie naar ardennen la roche

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lotteenjoy

op vakantie naar ardennen la roche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 12:49

Hallo iedereen,
Ik ga deze zomervakantie voor het eerst alleen met mijn vriend op vakantie :),
weten jullie misschien nog een leuk restaurant of café ?, we zouden graag ook een keer of meerdere keren uit eten gaan :) maar we weten niet goed waar we naar toe kunnen gaan.. hebben jullie nog aanraders ?.

we zijn beiden tegen die tijd 17 en 18 jaar dus liever niet al te chique :)

dankuwel :),

lotteenjoy

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:55

Leuk!

De eerste vakantie van mij en mijn vriend was ook naar La Roche!
Er was een Italiaanse restaurantje wat wij allebei geweldig vonden, ga even voor je opzoeken hoe dat heette.

Edit: La Stradella heette dat! Super lekkere pasta's gegeten <3
Pizzeria Super Mario hebben wij ook geprobeerd, vonden wij niet zo'n succes. Was wel goedkoop maar was dan ook niet erg lekker :') Had het idee dat het eten gewoon uit mixjes kwam en niet zelf gemaakt was..
Laatst bijgewerkt door Laurahh op 10-02-16 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Liiszle

Re: op vakantie naar ardennen la roche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 13:03

ik heb een tijd n La roche stage gelopen, mooie omgeving, zit een leuke stal waar je merens paarden kunt huren ;)

ook ik ben fan van de italiaan op het plein (place du bronce) van la roche . hij heet Super mario!
tevens zit daar tegenover een hele fijne ijs zaak, ook lekker.

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:10

Liiszle schreef:
ik heb een tijd n La roche stage gelopen, mooie omgeving, zit een leuke stal waar je merens paarden kunt huren ;)

ook ik ben fan van de italiaan op het plein (place du bronce) van la roche . hij heet Super mario!

Die paarden kun je huren bij Les Olivettes, of niet huren! Je kan een rit boeken ;) Je krijgt geen paarden mee zonder begeleiding.

Liiszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:00

NZ92 schreef:
Liiszle schreef:

Die paarden kun je huren bij Les Olivettes, of niet huren! Je kan een rit boeken ;) Je krijgt geen paarden mee zonder begeleiding.

Ik heb daar stage gelopen, en kreeg de paarden gewoon mee ;) maar goed dat kan in tussentijd veranderd zijn hoor.

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 21:01

Als je stage loopt misschien. Inmiddels worden de paarden al lang niet meer zomaar meegeven!

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-16 11:03

Bedankt iedereen voor de reacties :) Helaas kan mijn vriend niet rijden dus is dat helaas geen mogelijkheid :( maar wel een idee voor een andere keer dat hij het maar leert :')

Irene_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 11:11

Wij waren daar vorig jaar en hebben geslapen in Hotel du Midi, ook heerlijk gegeten daar! Een aanrader is trouwens het WO2 museum in Bastogne, heel indrukwekkend vond ik dat! Smiddags hebben we vaak in de zon op het terras gezeten bij La Taverne, een NL sprekende eigenaar, zeer gezellig. Wij hadden ook wel top weer moet ik zeggen