Mijn vriend en ik willen graag een weekend weg (aanstaande) in Nederland.
Wij zijn eigenlijk op zoek naar activiteiten die grensverleggend zijn. Een paar maanden terug hebben we het klimbos in Garderen gelopen en dat was echt super gaaf!
We willen meer van zulke activiteiten, maar onze creativiteit laat ons gruwelijk in de steek.
Ik ben nu aan het kijken naar een verblijf in Center Parks Kempervennen, ook omdat je daar indoor kunt skien en dat heeft mijn vriend nog nooit gedaan. Maar misschien zijn er meerdere leuke, spannende en grensverleggende activiteiten in midden Nederland (Geen Groningen, Friesland of Drenthe, dat is te ver weg).
Wij zijn met z'n tweeën, het is ook de bedoeling dat onze relatie sterker wordt mede door dit weekend. We hebben wat relatie problemen en proberen daar samen uit te komen, vandaar.
Wie weet wat wij kunnen gaan doen?
O en een heerlijke massage/spa vinden wij ook wel leuk om eens te gaan doen!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 09-02-16 12:27
Naar een klimhal gaan? In Nijmegen zit een hele grote.
En bij die klimhal in Nijmegen ligt aan de overkant een recreatiegebied ( de berendonck) waar je kunt waterskiën en mountainbiken. En daarnaast kun je schaatsen.
We hebben van mijn vriend zijn baas een weekend weg gekregen naar Den Haag.. We hebben 2 nachten in Kurhaus hotel gekregen met 250 euro zakgeld
Eigenlijk willen we graag een ontspanningsmassage, maar het is lastig vinden lijkt wel. We gaan in ieder geval 2x uit eten, vrijdag avond gaan we klimmen in De Uithof, zaterdag overdag naar Madurodam (indien het weer het enigszins toelaat), zaterdag avond gaan we naar de film en dan blijft de zondag nog over.. Iemand daarvoor ideeën? Iets leuks, actiefs, grensverleggend..
Windkarten op het strand. Soort windsurfen maar dan met een kart onder je kont. Uitermate hilarisch!
Let wel op dat je bij de Uithof met klimmen niet elkaar mag zekeren en dat je of les moet boeken, of 1 of twee mensen hebt die je kan zekeren (even vanuit mijn andere hobby sprekend).
Szan
Geplaatst: 09-02-16 16:57
Zo hee, leuk cadeautje
Windsurfen, kitesurfen of stand-up paddlen in Scheveningen? Hoewel, is wel errug koud als je nu gaat. Maar dat is ook een vorm van grensverleggend
Windkarten wat hierboven wordt genoemd is ook erg gaaf om te doen.
Ik lees even mee, na een moeilijke periode heb ik ontzettend zin om van dit jaar, mijn jaar te maken en allerlei dingen te ondernemen die ik altijd al wilde doen. Sommigen groots, andere klein. Ik kan ook nog wat inspiratie gebruiken want ik wil iedere maand minstens 1 te gek ding doen. Zie het als een bucket-list, in de gedachte van "wacht niet tot morgen wat je vandaag kunt ondernemen".
Tot nu toe op de lijst: - het beklimmen van een windmolen (kunnen regelen via bevriende boerin) - het uitzetten van een zeehondje (mee bezig ism Ecomare) - kerst-inkopen doen in New York - op vakantie naar Eilat (Israel) en zwemmen met dolfijnen (heb daar vrienden dus komt goed) - bezoek het concert van Mariah Carey (mijn jeugd-idool, 23 April in Nederland) - breng een bezoek aan Auschwitz (in de planning voor eind Juni, samen met mijn vader) - een massage nemen van anderhalf uur (ik beknibbel altijd omdat ik het mezelf het niet waard vindt, en denk na dat halve uur altijd dat ik eigenlijk langer had gewild) - een collecte lopen voor een goed doel - een klassiek concert bezoeken - geld inzamelen voor manege zonder drempels
Ik zou nog wel wat inspiratie kunnen gebruiken voor de wat kleinere activiteiten, dus ik blijf lekker mee lezen!
We hebben gereserveerd voor het Blokarten (windkarten) voor zondag, ben heel benieuwd!
We hebben nu dit: - Vrijdag middag nog open (Dit wordt waarschijnlijk winkelen of een massage) - Vrijdag avond uit eten - Vrijdag avond klimmen
- Zaterdag ochtend/middag Madurodam (ik weet niet hoe lang je daar meestal bent?) verder nog niks - Zaterdag avond uit eten - Zaterdag avond naar de film