(Vrijwilligers)werk in het buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlorienM

(Vrijwilligers)werk in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 20:57

Hallo bokkers!

Ik ben Florien en ik ben opzoek naar een vakantiebaan voor een paar weken (ergens tussen eind mei en eind augustus).
Afgelopen jaar heb ik een een paar weken gewerkt in Portugal en daar heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.
Ik deed hier samen met iemand anders de stallen , voeren ,rijden van de paarden en het begeleiden van tochten te paard door het gebied.
Dit deed ik tegen kost en inwoning .

Ik zoek voor dit jaar iets vergelijkbaars waar ik betaald of tegen kost en inwoning kan helpen .

woon of ken jij iemand in het buitenland zou ik het graag horen!

Ook ben ik er erg benieuwd naar mensen die ook zoiets hebben gedaan , en ik zou dan ook graag jullie verhalen lezen. Brand los!

roowsie

Re: (Vrijwilligers)werk in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:32

Ik heb zelf nog niet zoiets gedaan maar ik zou wel graag meelezen omdat ik dat deze vakantie misschien wel wil doen :)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:46

Volgens mij zit mijn zusje nu in Ierland via Workingabroad.nl oid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:51

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:55

Wil je per sé iets met paarden doen? Je kunt ook bijv. in een animatieteam op een camping gaan werken,
of in bijv. Lloret del Mar in een kroeg/club werken :) hier worden vaak mensen gezocht voor een paar weken en zo kun je overdag lekker vakantie vieren en luieren op het strand, en 's avonds werken of zelf uitgaan.

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-16 23:19

WenMLove schreef:
Wil je per sé iets met paarden doen? Je kunt ook bijv. in een animatieteam op een camping gaan werken,
of in bijv. Lloret del Mar in een kroeg/club werken :) hier worden vaak mensen gezocht voor een paar weken en zo kun je overdag lekker vakantie vieren en luieren op het strand, en 's avonds werken of zelf uitgaan.

Nee dat zoek ik niet, maar bedankt voor het meedenken :j

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:42

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:44

Bij Jaskolka in Polen zoeken ze vast nog wel mensen! Ik heb daar vorig jaar een week gereden toen ik leiding was van een kamp, het is een super leuk bedrijf! Nederlandse eigenaren enzo. Is een tinkerfokkerij waarbij ook trektochten en buitenritten enzo worden gehouden.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:48

Ik ben aangemeld op Workaway en op Wwoof. Via wwoof ga ik over 2 weken voor drie weken naar zweden :D

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:53

FlorienM schreef:
Hallo bokkers!

Ik ben Florien en ik ben opzoek naar een vakantiebaan voor een paar weken (ergens tussen eind mei en eind augustus).
Afgelopen jaar heb ik een een paar weken gewerkt in Portugal en daar heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.
Ik deed hier samen met iemand anders de stallen , voeren ,rijden van de paarden en het begeleiden van tochten te paard door het gebied.
Dit deed ik tegen kost en inwoning .

Ik zoek voor dit jaar iets vergelijkbaars waar ik betaald of tegen kost en inwoning kan helpen .

woon of ken jij iemand in het buitenland zou ik het graag horen!

Ook ben ik er erg benieuwd naar mensen die ook zoiets hebben gedaan , en ik zou dan ook graag jullie verhalen lezen. Brand los!

workaway.info

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 17:30

Heb even op workaway gekeken en daar staan inderdaad leuke dingen op! Ga ik me vanavond eens in verdiepen .

Leuk nachtlampje! Wat ga je daar doen?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:32

Zag laatst op facebook nog een oproep voor een één au pair voor vier maanden of twee voor twee maanden in Canada, vlucht word vergoed, kost en inwoning en een vergoeding.

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 17:44

Klinkt wel gaaf Bigone! Weet je nog waar je dat hebt gezien?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:48

Die heb ik ook gezien. Die mevrouw heet Jetty van Veen dacht ik!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:55

iirrssjjee schreef:
Die heb ik ook gezien. Die mevrouw heet Jetty van Veen dacht ik!

Klopt, het was een Jetty dus ts, google even op haar naam en dan moet je het vinden.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:57

Hierbij de tekst van de advertentie maar hij is al zo vaak gedeeld dat ze waarschijnlijk overspoeld word met sollicitaties.

Wij zijn voor komende zomer voor ongeveer 4 maanden (vanaf mei t/m augustus) op zoek naar een au pair (zou ook twee personen 2 maanden kunnen zijn). Hij of zij zorgt voor twee kinderen leeftijd 1 en 2 jaar. Het vliegticket wordt door ons betaald (als je vier maanden komt), kost en inwoning gratis + een maandelijkse toelage. Rijbewijs vereist. Ken jij iemand die goed is met kinderen en zin heeft in een zomer op het Canadese platteland? Like en deel dan dit bericht! Ben je geinteresseerd stuur dan een email naar vanveenjetty@gmail.com.

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-16 19:51

Ja daar ben ik ook bang voor. Helaas wordt de ticket ook niet vergoed met 2 maand. En 4 maand vind ik wel erg lang

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 22:38

Als je weer naar Portugal wilt komen, kun je hier terecht.Tegen kost en inwoning. Niet veel werk, veel vrije tijd... Beetje saai misschien.

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 08:53

FlorienM schreef:
Heb even op workaway gekeken en daar staan inderdaad leuke dingen op! Ga ik me vanavond eens in verdiepen .

Leuk nachtlampje! Wat ga je daar doen?

Op een boerderij met schapen, kippen en een 8tal paarden waarmee de eigenaar natural-gericht werkt. Heel veel leuks dus hopelijk :D

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 15:07

Spannend nachtlampje! Gen benieuwd hoe het uitpakt :j

Lusitana ik heb U een pb gestuurd

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 19:49

Beetje asociale vraag, maar heeft iemand toevallig een account op workaway waarop ik even iemand een berichtje kan sturen . of weet iemand hoe je contact kan leggen met mensen zonder dat je 30 euro moet betalen :o

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:09

FlorienM schreef:
Beetje asociale vraag, maar heeft iemand toevallig een account op workaway waarop ik even iemand een berichtje kan sturen . of weet iemand hoe je contact kan leggen met mensen zonder dat je 30 euro moet betalen :o

Investeren in je wens en toekomst en die 30 euro gewoon betalen. daar draaien deze sites namelijk op :)

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 20:13

Je hebt ook nog helpx.net is hetzelfde maar moet ke ook 20 euro betalen. Ik ben dmv helpx 2 maanden naar zweden geweest :)

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 11:13

FlorienM schreef:

Ik ben het eens met Genja. Het betalen als host of workawayer maakt dat deze site betrouwbare hosts kan aanbieden.
Daarnaast zou mijn account geblokkeerd kunnen worden omdat ik iemand anders laat reageren via mijn account.

FlorienM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-16 13:31

Dan ga ik denk denk ik maar eerst opzoek naar een andere site. Voor een tussenjaar vind ik dat het wel waard. Maar dan weet je zeker dat je voor langere tijd iets gaat doen in het buitenland. Nu is alles vrij onzeker en dan is 30 euro best veel haha