Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WenMLove schreef:Wil je per sé iets met paarden doen? Je kunt ook bijv. in een animatieteam op een camping gaan werken,
of in bijv. Lloret del Mar in een kroeg/club werkenhier worden vaak mensen gezocht voor een paar weken en zo kun je overdag lekker vakantie vieren en luieren op het strand, en 's avonds werken of zelf uitgaan.
FlorienM schreef:Hallo bokkers!
Ik ben Florien en ik ben opzoek naar een vakantiebaan voor een paar weken (ergens tussen eind mei en eind augustus).
Afgelopen jaar heb ik een een paar weken gewerkt in Portugal en daar heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad.
Ik deed hier samen met iemand anders de stallen , voeren ,rijden van de paarden en het begeleiden van tochten te paard door het gebied.
Dit deed ik tegen kost en inwoning .
Ik zoek voor dit jaar iets vergelijkbaars waar ik betaald of tegen kost en inwoning kan helpen .
woon of ken jij iemand in het buitenland zou ik het graag horen!
Ook ben ik er erg benieuwd naar mensen die ook zoiets hebben gedaan , en ik zou dan ook graag jullie verhalen lezen. Brand los!
FlorienM schreef:Beetje asociale vraag, maar heeft iemand toevallig een account op workaway waarop ik even iemand een berichtje kan sturen . of weet iemand hoe je contact kan leggen met mensen zonder dat je 30 euro moet betalen
FlorienM schreef:Beetje asociale vraag, maar heeft iemand toevallig een account op workaway waarop ik even iemand een berichtje kan sturen . of weet iemand hoe je contact kan leggen met mensen zonder dat je 30 euro moet betalen