We zijn tot nu toe bij 3 hotels geweest met de hond. Opduin op Texel, waar de hond niet in het restaurant/ontbijtzaal mocht maar we mochten wel met hem ontbijten in de serre. New Royal York in Winschoten waar restaurant en ontbijtzaal dezelfde ruimte waren en de hond ook mocht komen, of dit er altijd zo is weet ik niet, maar nu mocht het wel in ieder geval. We zijn nu net terug van een paar dagen bij Ehzerwold in Almen en ook daar mocht de hond in een gedeelte van het restaurant.
Voor ons is het heel prettig als de hond in (een deel van) de ontbijtzaal mag komen omdat hij niet alleen kan blijven en we anders dus niet samen kunnen ontbijten. Een andere ruimte waar we kunnen zitten zoals bij Opduin is natuurlijk ook prima.
Ik ben benieuwd of jullie nog ervaringen voor mij hebben. Ik weet dat de hond bij veel Fletcher en van de Valk hotels mee mag, maar mochten jullie nog hotels weten waar hij mee mag die niet van de grote ketens zijn dan hoor ik dat ook graag want die zijn lastiger te googlen.