Hoi! Ik wil binnenkort graag een keer urban exploren. Ik zou graag naar mooie verlaten plaatsen/gebouwen willen gaan (natuurlijk niet dat je moet gaan inbreken). Het liefste omgeving Brabant maar verder weg mag ook, zolang het maar te doen is met openbaar vervoer!
Ik denk dat je goed moet zoeken. Volgens mij is het een soort ongeschreven regel dat zo een plaatsen niet zoveel openbaar/ makkelijk te vinden op internet worden gedeeld.
Binnen Nederland is er niet zoveel. Het is inderdaad een ongeschreven regel dat er geen locaties worden gegeven, met goed zoeken kom je al een heel eind!
heb ik wil ook gaan urbexen aleen hier in nijmegen heb je niet veel leegstand wel het oude klooster aan de groesbeekseweg die door brand leeg staat maar verder eigelijk niet veel ook ik wil dit topic wel ff volgen http://www.nieuwsuitnijmegen.nl/cache/6 ... 7253_3.jpg
Dat deed ik vroeger heel veel met vrienden. Waren voornamelijk verlaten kloosters, fabrieken etc. Maar wel in belgie allemaal. Vroeger bestond daar een site voor maar daar moest je voor uitgenodigd worden om deel aan te kunnen nemen.. Niet dat je veel kan met deze info maar miss kent iemand die site nog