Welk Grieks eiland voor zomervakantie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Birgit__

Welk Grieks eiland voor zomervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 17:03

Hallo Bokkers :)

Omdat ik en mijn vriend van de zomer graag op vakantie willen, zijn we alvast aan het rondkijken. Ik ben gek op Griekenland en mijn vriend wil ook daarom graag een keer mee (hij is er nog nooit geweest). We houden van de cultuur, het weer en vooral het eten.

Wat we willen doen: het wordt een relax vakantie. We willen wat uitstapjes doen naar mooie plekjes, plaatsen en stranden. Wat slenteren door dorpjes en we houden van mooie natuur. Verder lekker eten en terrasjes pakken. Lekker zwemmen in zowel zee als zwembad. We zijn geen stappers en hoeven dan ook niet bij drukke (discotheek) gebieden terecht te komen. We willen eventueel voor een paar dagen een auto huren om zo de mooiste plekjes te ontdakken.

Ik zelf ben al op Kos, Kreta en Rhodos geweest en we willen daarom dan ook het liefst naar nieuwe gebieden. Wat ons zelf nu aantrekt zijn Zakynthos en Kefalonia.

Dus als jullie nog aanraders, do of don'ts hebben, hoor ik het graag :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:04

Er is een Grieks topic. Daar staan heel veel ideeën in.

Voor wat jij wil is Kefalonia zeker heel geschikt.
Edit

[BEU] Griekenland

Heb je al aan de Cycladen gedacht?
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 28-01-16 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

bellehorses

Re: Welk Grieks eiland voor zomervakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 17:06

Ik vond zelf Zakynthos een heel mooi eiland. Een paar grote drukke plaatsen maar ook kleine dorpjes en mooie afgelegen strandjes als je goed zoekt :D

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:11

Ik ben zelf op Kreta geweest wat ik prachtig vond!

Ik kan je Lesbos in ieder geval niet aanraden. Er is eigenlijk maar 1 toeristenplekje, wat een heel gezellig en mooi dorpje is maar er is verder heel weinig te doen op het eiland.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:13

Naxos is ook prachtig!

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:15

Als ik jouw beschrijving zo lees denk ik dat Zakynthos goed bij je past. Prachtige natuur! Genoeg te zien. En ook een heerlijk eiland om te relaxen.

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 23:17

Kefalonia is echt heel fijn! Wij zijn verleden jaar daar bij Ranzo Ionio geweest via Eliza was here.
Mooie omgeving, mooi weer, lekker eten en kleine strandjes in de buurt.