Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jannickee schreef:Gewoon in de stad Groningen? Alles is daar minimaal 21 jaar om binnen te komen.
Jannickee schreef:Gewoon in de stad Groningen? Alles is daar minimaal 21 jaar om binnen te komen.
xLeoniee schreef:Eline_S_S schreef:Die bedoelde ik ja! Weet je ook waarom die dicht is?
Op internet staat dat de huurbaas niet met de verhuurders verder wou.. Subsonic stond ook wel een beetje bekend als een cafe waar regelmatig pilletjes werden gebruikt en gedeald .. Sorry voor deze offtopic reactie TS!
Wildgirl schreef:Jannickee schreef:Gewoon in de stad Groningen? Alles is daar minimaal 21 jaar om binnen te komen.
Bijzonder...gezien ik op zaterdagavond in de stad echt praktisch alleen maar 16 jarigen tegenkom.
Vreselijk.
Ik heb een aantal jaar geleden besloten om op zondag te gaan stappen, dan liggen al die pubers al braaf te slapen.
Enzo is inderdaad wel leuk, Shooters ook (op zondag dan) maar meestal beland ik gewoon ergens waar het gezellig lijkt!
Mocht je nog iets verder weg willen, in Drachten zit Club Champino voorheen was dat dé occasionhal maar tegenwoordig is het beter qua muziek en publiek(gem. leeftijd 30), ze organiseren ook regelmatig 70's en 90's party's etc!