Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gucci_ schreef:Denk je alles al te hebben gehad op vakantie (kon eerst geen geld opnemen van mijn rekening), daarna handdoek gestolen en nu kan inmijn koffer niet meer openkrijgen. Ik weet zeker dat ik de juiste code heb. Maar er is waarschijnlijk iets mis gegaan bij het openen of dichtdoen. Heb perongeluk dat dingetje niet ingedrukt gehouden denk ik. Meest belangrijke heb ik gelukkig in mijn tas voor de handbagage. Zal wat nieuwe dingen moeten kopen hier, kan ik dat gewoon in een extra plastic tas meenemen in het vliegtuig als handbagage?
En iemand enig idee hoe ik de koffer weer openkrijg als ik thuis kom? Want er zit nog fruit en etenswaar in. Ik wil hem nu ook niet verder beschadigen.
oomens schreef:xxrossiexx schreef:er vanuit gaande dat het codeslot 3 cijfers heeft zijn er: 729 combinaties mogelijk.
kan me niet voorstellen dat je ze allemaal gehad hebt (of je had natuurlijk mazzel en zat bij de eerste 50 combo raak)
Hoezo 729? Ik zou zeggen 1000, als ieder wieltje ook een 0 heeft.
Gucci_ schreef:Dank jullieik kan hem dus het beste gewoon open proberen te breken en dan een nieuw slotje kopen zo te zien.
Alle codes nagaan heeft denk ik geen zin, want ik ben de code niet vergeten.