onze kerstvakantie vierde we in Ierland bij mijn broer en schoonzus. Tijdens een familie feest begin november ('15) sprak ik met mijn schoonzus af dat we ( mijn 2 zoontjes) daar de kerstdagen door te brengen en om een Hunt mee te rijden.
Op de 2e kerstdag was het dan zover , we hadden onze eerste Hunt van de 3 . Helaas was het weer bar en boos in Ierland en het regende al heel de ochtend. De grond was nat en glad en vooral modderig . Om 13:00 uur moesten we verzamelen bij een Cafe boven op de heuvel, helaas waren we maar met 8 ruiters en er waren geen honden bij. De Hunt ging niet door en we reden een bosrit en sprongen een aantal cross hindernissen. Helaas heb ik geen actie foto's van de bosrit , wel een paar foto's van de cross hindernissen. De foto's zijn niet van de beste kwaliteit .

Op nieuwjaarsdag stond onze 2e Hunt gepland , alleen mijn broer was erg ziek geworden en we besloten om niet te gaan Hunten.
Zondag 3 Januari hadden we onze laatste Hunt en nu met honden erbij .

Mijn schoonzus met haar grote tinker merrie pixie.

Ik had een leen pony een merrie van 9 jaar oud en pas 2 jaar onder het zadel. Haar naam is Jazzy.

Het ging niet altijd goed , hier een stop.

En natuurlijk een foto van de honden.

Jong geleerd is oud gedaan .

En de jongste ruitertjes van de groep. Ik schat ze een jaar of 5 en 6 oud. Ze sprongen niet mee en stonde braaf te wachten tot dat groep weer terug was .

Na afloop van de Hunt zagen we er zo uit. Ik zat goed onder de modder bij mijn schoonzus viel dat mee.

Toen zijn we nog in de rivier in gereden om de paarden hun benen en staart schoon te spoelen.

Ik heb super van deze hunt genoten en kerst 2016 staat alweer gepland bij mijn broer en schoonzus en om te Hunten.