Het is alweer tijd om na te gaan denken over de zomervakantie, dus ben dat nu maar aan het doen

Mijn vriend en ik zijn afgelopen twee jaar naar Slovenië geweest en dat is erg goed bevallen. Nu we gingen kijken naar andere bestemmingen omdat iets anders toch wel leuk is, schrokken we een beetje van de prijzen.. Slovenië is erg goedkoop, qua (uit) eten, overnachten etc. We hebben een beetje prijzen vergeleken maar hebben eigenlijk nog niets gevonden dat even betaalbaar is. We willen graag met de tent op vakantie, gewoon simpel. In Italië of Kroatië betaal je rond de 10 euro per persoon per nacht, maar moet je ook nog zo'n 30 euro voor je tent betalen. Op alle campings waar wij geweest zijn in Slovenië, betaal je alleen voor jezelf en niet ook nog voor je tent, dus dat scheelt best wel veel in geld. We waren rond de 250 euro pp kwijt voor drie weken aan overnachting en zouden graag weer rond die prijs willen zitten. (tent) Dat klinkt misschien wel een beetje veeleisend, maar ik slaap er alleen maar dus besteed m'n geld graag aan leuke dingen en activiteiten doen.
We hebben gekeken naar Italië, Kroatië, Spanje.. Denk dat bijvoorbeeld Hongarije goedkoper zou zijn, maar heb daar nog niet echt naar gezocht omdat ik eigenlijk weinig ervaringen er van gehoord heb, en ik toch graag van wat mensen gehoord heb of het een leuk vakantieland is

Weet iemand een goedkope, maar leuke vakantiebestemming? Strand is geen must, maar wel erg fijn.. Niet langer dan 15u rijden met de auto, lekker warm, en met de tent dus. Ik weet even niet zo goed waar ik moet beginnen te zoeken, er is zoooo veel. Persoonlijke ervaringen zijn fijn!!
Alvast bedankt!!