Leuke camping gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nientje78

Leuke camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 14:46

Totaal inspiratieloos,
Plannen lopen hier weer anders en gaan nu toch met z'n 3-en op vakantie.
Alleen nu niet naar ons zo geliefde Engeland -O-

Nu willen we toch graag 10 dagen weg en zoeken we het aan deze kant van het water.
Alleen is er zoveel te vinden dat ik het even niet meer weet :o

Uiteraard volgen we campinglife, maar tot nu toe nog niks gezien.
We willen ook liever niet te ver rijden ,denk aan belgie, duitsland of frankrijk (aub niet in nederland ;) )
Al gaan we liever niet naar het laatste toe ivm nare ervaringen :o

Nu weet ik dat caravana is over enkele weken,maar we kunnen er dit jaar helaas niet heen :\
Vorig jaar wel geweest,maar alleen niet voor campings dus,omdat we toch zowat elk jaar naar de UK gaan.

Wij zijn een gezin met 1 kind die tegen die tijd bijna 5 is en we gaan met de tent weg.
Dus een leuke camping met wat speeltoestellen en een zwembad (volgens mijn dochter verplicht :+ )zou wel fijn zijn.
Qua omgeving zou het leuk zijn als er in de buurt iets van een dierentuin of groot atractiepark is.
Verder houden wij veel van bergen en heuvellandschappen en hun oude dorpjes.
Camping mag ook aan zee liggen (hoeft geen strand bij te zijn),daar zitten wij ook graag.
Omdat wij altijd met onze classic mini op vakantie gaan maken wij graag foto's
Verder zijn wij vrij netjes, en willen ook graag dat het sanitair er goed en verzorgd eruit ziet.

Nu mijn vraag aan bokt, weten jullie iets leuks voor ons??

No_No

Re: Leuke camping gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:53

ja, ik zal even zoeken voor jullie :D

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:54

dit topic komt mooi op tijd, was ook al aan het rondneuzen maar jeetje wat een aanbod

jullie hebben eigen tent?

JenteC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:54

willen jullie binnenkort of in de zomer?
voor in de zomer weet ik een super camping maar die is nu dicht dus voor binnenkort gaat dat hem niet worden

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:04

Camping Freibad in Echternacherbrück, is Duitsland tegen de grens van Luxemburg. Er is een zwembad en meerdere speeltoestellen, ook is er een rivier waarin gezwommen kan worden. Er is in de omgeving genoeg te doen en je kan er wandelen in de bergen/heuvels. Grotere steden/attracties liggen op max een halfuur rijden van de camping. Er zit een Aldi praktisch naast de camping, evenals een bakker en drogist. Ik was er vorig jaar met m'n vriend en wij hebben met volle teugen genoten, alles is er heel netjes en goed geregeld :)

http://www.echternacherbrueck.de/nl

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:06

Helaas wel in Nederland, maar een hele grote aanrader!

Wij zijn groot fan van de flierefluiter in Raalte, de camping is heel klein met maar 30 plaatsen, maar er is heel veel speeltuin, er is meer speeltuin dan camping. Het voordeel is dat de tent makkelijk terug te vinden is voor het kind. En is het slecht weer? Geen nood er is ook een hele mooie grote veelzijdige speeltuin binnen om te kllimmen, klauteren en te glijden. Een zwembad is er ook, althans het is meer een spetterbad, het is ongeveer 50 cm diep, dus lekker verfrissend en toch veilig. Er is ook een super mooie kinderboerderij bij met veel dieren, die er erg schoon en netjes bij staan. Elke middag om 15.00 uur is er pony rijden. Althans rijden ahum zitten, ze mogen dan een rondje stappen met er naast een begeleider. Bij drukte zelfs twee keer per dag. Er is wel een maximum lengte ik geloof tot 1.20 uit mijn hoofd. Om de dag om 16.00 gaat de boer met zijn tractor en huifkar een rondje rijden door het weiland, stukje door het bos en weer over de weg terug (duurt half uurtje). Er is verder geen animatie, maar de laatste 2 jaar was er iemand die kwam om met de kinderen beeldjes op de dinsdag avond te schilderen. Wij zijn er super over te spreken. Je kunt ook altijd even van te voren gaan kijken. Ze zijn nu ook open, omdat ze ook aan dagrecreatie doen. Nu komen er veel mensen voor de binnenspeeltuin.
http://flierefluiterraalte.nl/

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 15:45

Bedankt voor jullie reacties al :)

@stalnollie: Wij hebben idd en eigen tent

@jentecats; in de zomervakantie

@_sharonnn; klinkt goed, zal vanavond op de computer even kijken

@bridgetf; tja... Liever niet in Nederland...raalte ligt ook nog net om de hoek hier. Maar weer zullen even een kijkje nemen.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:48

Camping Kirnbergsee in Schwarzwald. Grote See met strand, bergen. Sanitair top en gewoon een gezellige camping, mooie natuur enz.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:50

Camping Du Bois de Reveuge in Huanne Montmartin, noord-oost Frankrijk.
Die camping is echt geweldig! Veel activiteiten, paarden, een eigen meer waar je kan kanooen, een klimbos, een golfbaan, een heel mooi zwembad met 3 glijbanen. En veel meer activiteiten. Echt een aanrader!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 22:20

Nog meer mensen met ideeën?