Na mijn eindexamen wil ik graag in de zomer gaan werken met paarden, het liefst in het buitenland. Ik hoef er niet per se betaald voor te worden, tegen kost en inwoning is ook prima. Ik ben dan 17, is er iemand die dit al eens heeft gedaan en misschien suggesties heeft?
Je kan ook kijken op workaway. Daar kan je vrijwilligerswerk doen in het buitenland in ruil tegen kost en inwoning. Staan best veel adressen op. Eventueel kan je ook kijken op yardandgroom. Daar staan ook betaalde adressen op, maar mogelijk vinden de meeste je wel wat jong.
Workaway wilde ik eerst mee weggaan maar helaas hebben ze hun leeftijdsgrens verhoogd naar 18..
Anoniem
Geplaatst: 12-01-16 00:07
Zelf contact opnemen met stallen die je aanspreken? Heb ik ook gedaan en ik ben toen tussen mijn VWO en WO in een maand op een van de grootste ranches van Europa geweest Nee heb je, ja kan je krijgen. Overigens vond ik een maand wel lang zat, had het werk toch wel anders ingeschat Heb het overigens wel erg leuk gehad, veel geleerd! Heb je het lichaam om jockey te zijn? In Engeland wordt er een 9-week course aangeboden, althans, iets van 3 jaar geleden was dat het geval. Misschien is dat wat om naar te kijken.