Waar camper huren in Nederland?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Waar camper huren in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 22:14

Niet dat ik concrete plannen heb ofzo, maar ik zit wat te brainstormen en zou graag komende zomer lekker met een camper op pad gaan door Europa.

Google levert erg veel hits op van zowel bedrijven als particulieren, de ene site duidelijk, de andere verre van overzichtelijk. Ik heb wat sites bekeken en wat prijzen vergeleken en ben eigenlijk heel erg benieuwd of er bokkers zijn met goede tips waar ik een goede (en betaalbare!!) simpele camper voor 2 personen kan huren.

Tips van harte welkom. Of misschien heeft er toevallig wel iemand een camper te huur staan :D

pillow

Re: Waar camper huren in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:23

Misschien handig om er even bij te vermelden in welke regio je woont. Lijkt me niet handig om tips uit Friesland te geven als je bijv in Zeeland woont.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:25

Hier hebben mijn ouders gehuurd vorig jaar en dit jaar gaan we weer met een van hun campers weg.
http://www.avereschcampers.nl/

( weet niet als het aan je eisen voldoet maar meer weet ik niet haha :P)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 22:29

pillow schreef:
Misschien handig om er even bij te vermelden in welke regio je woont. Lijkt me niet handig om tips uit Friesland te geven als je bijv in Zeeland woont.

Op zich maakt dat niet uit, want dan laat ik de auto daar staan en vertrek vanaf daar met de camper ;)

Maar regio Zuid Holland zou handig zijn inderdaad.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 22:53

Ik heb er ook wel eens naar gekeken want het lijkt me echt fantastisch om met een camper 2 weken in Schotland rond te racen :D Maar helaas is het vrij prijzig :=

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 05:02

Crazycampers.nl! Ontzettend goed bevallen afgelopen zomer tijdens een roadtrip door Europa. En ze zien er gewoon onwijs leuk uit waardoor je veel aandacht krijgt onderweg. :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 11:29

Zelf erg goede ervaringen met Stijkel in Harderwijk (http://www.stijkelcampers.nl/). Wij hadden die 150 km rijden er echt voor over. Iets duurder op het eerste gezicht, maar kilometervrij, wat in de praktijk nogal eens heel gunstig kan zijn. Campers zijn maximaal 2 jaar oud. Doen ze bewust, want dan zit er FIAT-service bij, zodat je altijd verzekerd bent van goede service in het buitenland mocht er iets mis zijn.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 11:41

Thanks neonlight. Kmvrij is inderdaad wel prettig, je rijdt toch altijd meer dan je denkt.

Crazycampers had ik inderdaad gevonden. Leuke campers, maar mij te krap. Ik heb verder geen luxe nodig, maar daar kan ik echt mijn kont niet in keren.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 11:43

coolcampers op internet te vinden

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 06:21

Wil je echt een camper met veel binnenruimte, waar je ook kunt zitten? Onze ervaring was namelijk dat je toch de hele dag buiten doorbrengt waardoor binnenruimte in de camper overbodig wordt, maar dat kan voor jullie natuurlijk anders zijn. Het bed in de crazycampers is echt heel comfortabel en groot (150x220) dus we hebben heerlijk geslapen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 15:31

NieneWiep schreef:
Wil je echt een camper met veel binnenruimte, waar je ook kunt zitten? Onze ervaring was namelijk dat je toch de hele dag buiten doorbrengt waardoor binnenruimte in de camper overbodig wordt, maar dat kan voor jullie natuurlijk anders zijn. Het bed in de crazycampers is echt heel comfortabel en groot (150x220) dus we hebben heerlijk geslapen.

Dat is mijn ervaring ook, maar ik wil wel rechtop kunnen staan en mijn kont kunnen keren in een camper en die indruk heb ik helaas niet bij de campers van crazycampers.

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:38

Wij hebben ook een camper gehuurd bij Averesch campers in Rijssen.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:40

Ik heb afgelopen voorjaar een camper gehuurd bij friesland campers (http://www.friesland-campers.nl). Voor hun gekozen omdat mijn broer goede ervaringen met ze had en ook zij kmvrij verhuren. Wij hadden helaas wel wat pech met de camper, maar de service en de manier waarop het opgelost is was meer dan super. Dus als wij weer een camper huren, is het zeker daar.