Vakantie 2016 met 3 kinderen, waarheen? (buitenland)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Vakantie 2016 met 3 kinderen, waarheen? (buitenland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 13:22

Juli 2016 willen wij graag op vakantie met het gezin, mijn ouders en broer + schoonzus. We zoeken een leuke plek in het buitenland, vervoer auto of max 4 uur vliegen. Kinderen zijn 8 jaar, 1 jaar en 8 weken.

Belangrijk;

Zon, zee, strand
Omgeving om wat te bezoeken
Aan het strand
Zwembad mag erbij
Genoeg te doen voor de kinderen
Entertainment voor volwassenen in de avond
Bar's, restaurant
Camping/hotel/appartement maakt niet uit

Tot nu toe hebben we wat moois in Kroatie gevonden maar ben ook wel benieuwd naar goede ervaringen van bepaalde vakantie plekken.

Essxan

Re: Vakantie 2016 met 3 kinderen, waarheen? (buitenland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:25

Spanje: camping El Delvin Verde in toeroella de montgri. Echt een familiecamping. Strand, mooi zwembad, entertainment voor de kinderen en daarna voor de volwassenen. Ook een hele mooie omgeving.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:28

Gewoon lekker naar Frankrijk geen optie?
Ik vind de omgeving van Rauzan bv heel mooi. Niet aan het strand, maar voldoende zwembaden en meertjes in de omgeving. Gezellige kleine camping: Du Vieux Chateau. Aan de voet van een kasteelruine, klein dorpje. Vlak bij Bordeaux en St.Emilion, er leuk!

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 15:49

Kroatië is inderdaad een mooi land, maar voor mooie stranden of een zee-vakantie zou ik er niet heen gaan. Zijn weinig zandstranden en vaak erg druk/toeristisch.

Vind zelf Slovenië ook erg mooi, vind dat een heel fijn land. Maar geen mooi strand. Wel mooi weer, afgelopen zomer drie weken lang zon en 36 graden gehad. Ik ben daar twee jaar bij camping Menina geweest ( http://www.campingmenina.com/2015/ ) en vond dat zelf erg leuk. Er wordt heel veel georganiseerd voor de kleine kinderen, er is een speeltuin, afgesloten meer met allemaal speeldingen in het water (trampoline etc), klimpark. Wordt vanuit die camping ook veel aangeboden voor (jong) volwassenen zoals mountainbike, raften, bergen beklimmen, welness etc. Staat allemaal wel op de site. In de buurt (maar ook op de camping) zijn veel restaurantjes. Heb daar in de buurt ook paard gereden. Wij plannen steeds zo dat we naar Flosfest kunnen, is altijd heel gezellig feest in de buurt, twee dagen achter elkaar. Slovenië is niet groot dus alles is wel makkelijk te rijden met de auto, zo zijn we ook een dagje naar kroatië geweest (plitvice meren) en lipica (waar de lippizaners vandaan komen). Met de auto hebben wij er 15 uur over gedaan, is zo'n 1300 km. Vliegtuig is 1.5 uur. Moet wel zeggen dat het een camping is met heel veel nederlanders en het is vrij druk en groot, moet je wel van houden. Wel makkelijk contacten leggen, worden heel veel vrienden gemaakt daar, lekker makkelijk met veel nederlanders. Maar er is iig genoeg te doen. Zijn trouwens zowel huisjes als tent/caravan plekken.

Als je een mooi strand belangrijk vind zou ik persoonlijk meer richting frankrijk zoeken.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 15:52

Sonja schreef:
Gewoon lekker naar Frankrijk geen optie?
Ik vind de omgeving van Rauzan bv heel mooi. Niet aan het strand, maar voldoende zwembaden en meertjes in de omgeving. Gezellige kleine camping: Du Vieux Chateau. Aan de voet van een kasteelruine, klein dorpje. Vlak bij Bordeaux en St.Emilion, er leuk!

Frankrijk is zeker een optie hoor! We wilden eigenlijk naar een camping waar we jaren achter elkaar zijn geweest in Frankrijk maar de prijzen zijn zo hoog geworden dat we voor dat geld misschien wel iets anders kunnen vinden.

Finnens, bedankt voor je tip ga hem even bekijken! Toeristisch vinden we juist wel leuk :j .

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-15 02:15

Italië aan het gardameer is dan ook zeker een optie voor jullie. Veel mogelijkheden daar. :)