Ik vind de thema suites van Van Der Valk dan altijd wel heel leuk. Er is overal wel iets te doen, dus kies ik dan gewoon de suite die me het leukst lijkt.
Van der Valk in Akersloot heeft ook leuke suites, zelfs met een zwembad op de kamer.
Kaka
Geplaatst: 14-12-15 12:41
Waldorf Astoria Amsterdam maakt dat je je voelt als een prinsesje in NL.
mbkaatje
Geplaatst: 14-12-15 12:44
Weet niet of je dat leuk vindt, maar de thema suites in het Efteling Hotel zijn ook prachtig. Sommige kamers hebben in de kamer, weet niet of dat een bubbelbad is. Denk het wel.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-15 12:45
Kaka schreef:
Waldorf Astoria Amsterdam maakt dat je je voelt als een prinsesje in NL.
Ja ook prachtig. Gehuld in een van die fluffy badjassen met een glas bubbels....
Fantastisch uitzicht, jacuzzi op de kamer, douche met twee douchekoppen naast elkaar en een enorm glazen raam >> onder de douche van het uitzicht genieten, goed bed, goed ontbijt
AaronYve
Geplaatst: 14-12-15 16:47
Arresthuis n Roermond. Hotel in oude gevangenis. Dicht bij Duitsland en België, Roermond zelf heeft een leuke oude binnenstad en een Outletcentre Natuurgebied de Meinweg op korte afstand. Kijk maar eens op de site: https://www.hetarresthuis.nl/overnachten
Ik weet niet of je nog opzoek bent maar in wellen in Belgisch Limburg heb je een weliswaar centra waar je ook kan overnachten Welness is laat open. Ik geloof dat het Jolanda beukers ofzo noemt! Je zit dan ook erg dichtbij Hasselt.