Tips dagje uit omgeving Utrecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Tips dagje uit omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-15 16:02

Hoi hoi!

Mijn man en ik verblijven volgende week een nachtje in hotel van der Valk Vianen. Nu willen we ook wat dingen ondernemen als het weer goed is, ik weet dat je in Utrecht bijvoorbeeld de dom kan bezoeken en de kerk etc, maar ik ben dan een week of 11 zwanger en ben best snel moe. Iemand die dit soort dingen ondernomen heeft en me van info kan voorzien? Wellicht andere leuke must do dingen?

Joanne1987

Re: Tips dagje uit omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 17:58

Even een schopje omhoog hoor :o

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:01

Hi Joanne, allereest gefeli met je zwangerschap! Heb je bepaalde voorkeuren, wat doe je zelf het liefst?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:05

Winkelen in Utrecht is leuk. Verder gaan wij voor een leuk museum juist altijd ergens anders naar toen.(De Bilt ligt naast Utrecht) maar dat ligt aan interesses

Wellicht is een bezoekje aan de paardenkamp leuk( in Soest)
Je hebt er het Catherijne convent. Dat gaat over religieuze kunst.
Verder heb je het centraal museum en het Universiteits Museum.

Erg leuk is het om te lunchen in het Vlaasch Broodhuis aan de Nachtegaalstraat.

kasteel de Haar is erg leuk in deze tijd van het jaar. Helemaal in kerst sfeer. Dat is in het dorpje Haarzuijlen bij Vleuten.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-15 18:20

Kijk daar kan ik evt mee, dank je wel! Dank je wel voor de felicitatie
Beetje rondstruinen en dingen bekijken vinden we erg leuk, lekker eten en vooral even tijd voor elkaar zonder peuter die steeds aan je been hangt :')

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:23

Als je lekker wilt zitten is een rondvaartboot ook een leuke optie. Als je wel puf hebt, doe een stadswandeling, altijd leuk en je komt op plekken waar je anders niet komt. En je kunt zo vaak als je wilt pauzeren in een leuk cafeetje voor een koffie of iets lekkers. :)

swartbeessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-15 18:27

Lekker eten, kijk! Er is heul veul keus, maar een leuke optie in de buurt van het station is Maria's op het Mariaplaats, daar kun je lekker tapas eten. Om de hoek de Zadelstraat - Dat straatje is sowieso heerlijk, Rabarber voor koffie en taart. Achter het stadhuis Café de Zaak is 't terrasje met het langste licht, mocht het droog en fijn weer zijn ;-)

Wat ik zelf heel romantisch vind, is de binnentuin van de Dom. Echt even kijken, als het open is <3