Iets leuks doen met vriend

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sassii

Iets leuks doen met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 17:50

Hoi Bokkers :)

Mijn vriend en ik zien elkaar alleen maar 's weekends, omdat hij door de weeks op kamers woont in Leeuwarden. We proberen elk weekend leuke dingen met elkaar te doen, maar op een gegeven moment is de inspiratie wel een beetje op.
Nu wil ik hem verrassen op iets. Ik heb géén idee wat. Dit kan een nachtje ergens naartoe gaan zijn, maar bijvoorbeeld ook een etentje. Ik wil hier maximaal 100 euro aan uitgeven.
Wie heeft een leuk idee wat ik met mijn vriend kan gaan doen?

Groetjes Saskia

Britta31

Re: Iets leuks doen met vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:51

Pretpark?

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:51

http://Hotelkamerveiling.nl is misschien wat? of op vakantieveilingen kijken voor een leuk uitje?
Of gewoon lekker met z'n 2 uiteten gaan? :P Daarna een filmpje pakken oid?

xAntoinettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:53

Inderdaad vakantieveilingen, daar staat altijd wel iets leuks tussen :)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 17:55

Ik heb al een beetje op vakantieveilingen naar hotelletjes zitten kijken. Zelf heb ik daar niet veel ervaringen mee. Maar ik heb wel een keer gehad dat ik dacht dat ik een hotelkamer voor een paar tientjes had 'gewonnen' op vakantieveilingen, maar toen bleek dat ik achteraf korting had gekocht. Dat stond erg onduidelijk aangegeven. Dus ik weet niet goed of dat wel zo'n goed idee is. :=

Cowgirl_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:55

Ik verras mijn vriend soms met een sauna bezoek, een luxe ontbijt uhhh weekendje weg.. dagje antwerpen en daar naar de bios en bij amadeus spareribs eten (aanrader)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 17:56

Een keer gaan skieen of snowboarden.
Schaatsen
Een dagje naar een andere stad.
Voor de rest ben ik ook erg slecht in het bedenken

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:00

Dagje sauna van de Zwaluwhoeve, heb ik ook gedaan. Was echt heerlijk! Ik had dit via Vakantieveilingen gedaan en toen kon ik voor twee personen voor € 10,- gaan! Echt mega goedkoop en had ook het geluk dat er op dat moment bijna niemand bood. De meesten gingen er namelijk voor € 25,- uit. :j

Dan hou je ook nog geld over en kan je bijvoorbeeld een leuk nachtje boeken in een hotel dichtbij de sauna. Twee vliegen in één klap :D

Ik hou wel een beetje van romantische uitjes :') <3

... Of met de trein een dagje naar de andere kant van het land gaan (echt leuk hoor zo met zijn tweetjes op pad!) en dan daar lekker eerst de stad in en dan in een hotel overnachten of op een vakantiepark. Ook erg gezellig! Dan moet je van te voren niet zeggen waar je heen gaat, gewoon samen de trein in en klaar :+ }>

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 18:17

Bedankt voor de tips Yuna! :)

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:21

Dagje kerstmarkt is misschien ook een leuk idee?

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:27

Careano schreef:
Dagje kerstmarkt is misschien ook een leuk idee?

Ook gezellig! Dagje Antwerpen of ergens in Duitsland naar de Kerstmarkt gaan en dan blijf je daarna gezellig overnachten. Misschien is dit wel iets duurder dan in Nederland blijven, maar misschien kun je van alles een begroting maken en uiteindelijk bekijken wat rond jouw budget komt?! :)

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:29

LZP -> BEU

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:31

Op Travelbird staan momenteel wel leuke aanbiedingen voor kerstmarkten in Duitsland! :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:53

Hotelletje in een leuke Nederlandse/Duitse/Belgische stad? Ik heb mijn vriend gisteren voor zijn verjaardag een hotelovernachting in Brugge cadeau gedaan. Was er 80 Euro aan kwijt inclusief ontbijt.
Ik vond Brugge er zo mooi en gezellig uit zien, wie weet is het ook wat voor jou :)

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 13:14

Avondje theater?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 13:17

Winterefteling? <3

Dagje Schiermonnikoog!

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 13:31

Eerst en vooral ken ik je probleem TS! Maar het is moeilijk in te schatten wat jij en je vriend graag doen. Daarnaast denk ik niet dat je leuk kunt overnachten, uiteten en een leuk uitje kunt hebben voor maar 100 euro. Dan ga je keuze's moeten maken denk ik. Ik heb wel een lijstje met leuke/typische activiteiten, maar ik weet niet wat jullie leuk vinden natuurlijk.

Avondje bioscoop
Avondje thuis-bioscoop (even wat fijne films halen, popcorn,..)
Bowlen of poolen met vrienden (met zijn twee een tikkie saai)
Samen leren skiën of snowboarden (landgraaf ken ik in nl. maar en zullen heus ook andere plaatsen zijn)
Samen gaan schaatsen, al dan niet op de kerstmarkt.
Dagje naar de zee (wat wandelen, vliegeren, lekker eten, wat lopen door de winkelbuurtjes..)
Dagje naar Duitsland en daar de kerstmarkt bezoeken.
Lasergamen
Dierentuin (je hebt ook serpentaria en aquaria indoor, dus dat gaat ook in de winter)
Daguitstap naar Brugge, Antwerpen, Amsterdam
- naar de Amsterdam Dungeons
- naar Madame toussouds
- rondvaart door grachten
- Anne Frank museum
Naar de vlindertuin/orchideeën hoeve gaan
Er zijn 101 musea om te bezoeken
Je kan altijd gaan koe-knuffelen met zijn twee!

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 13:35

Sommige bioscopen hebben arrangementen zoals oa film + uit eten bij bepaalde geselecteerde restaurants. Is niet duur. Ik weet dat Cinestar Wolff in Enschede zulke arrangementen aanbied.

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:51

Ken je de site www.travelbird.nl? Misschien ook eens de moeite om te kijken voor een lowbudget vakantie. Je moet niet al te veel luxe wensen voor de laagste prijzen natuurlijk. Ik ben volgens mij drie keer via travelbird op vakantie geweest in Sauerland/Ardennen. Voor weinig geld heb je een leuke vakantie. Het is niet superdelux, maar ook zeker niet primitief.

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 15:53

Lay_D schreef:
Sommige bioscopen hebben arrangementen zoals oa film + uit eten bij bepaalde geselecteerde restaurants. Is niet duur. Ik weet dat Cinestar Wolff in Enschede zulke arrangementen aanbied.

Ik ken inderdaad ook zo'n bioscoop. Voor 50,- heb je met zijn tweeën een loveseat op een VIP balkon en gratis eten/drinken vanaf een uur voorafgaand voor de film. Dit is ook wel een servicebioscoop. Geen pauze, maar je kunt op een knopje drukken en dan komen ze de bestelling opnemen.

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:14

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:34

Dagje Fontana :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:37

ik ben als suprise met mijn vriend naar het wintercircus geweest in Amsterdam, was erg leuk! Hij vond het echt een top idee! Wanneer we een jaar hebben gaan we naar de musical van mijn favoriete sprookje met vooraf een uitgebreide lunch ergens in die stad en een strandwandeling, daar weet hij niks van maar gaat hij sowieso waarderen! genoeg tips? :)

zwemmen is ook erg leuk! Of naar de Scheg in Deventer: schaatsen en na afloop zwemmen!

Dyanne_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:39

LvA1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 23:13

Ik kwam er gisteren achter dat de Pier in Scheveningen ook weer open is. Zijn mijn inziens wel hele leuke barretjes/restaurantjes in de pier nu.. :) Beetje zo'n industriële/stoere stijl vind ik zelf.