Weet iemand als je in Nederland een chalet huurt op een vakantiepark, en je binnen 24 uur wilt annuleren je je geld terug krijgt? Zitten daar dagen aan verbonden?
Ik heb vandaag een chalet geboekt voor eind december, en net ontzettend slecht nieuws te horen gekregen, heb gelijk het vakantiepark een mailtje gestuurd of ik kosteloos kan annuleren en mijn borg terug kan krijgen die ik al wel heb betaald..
Daar zijn annuleringsverzekeringen voor. Als je die niet hebt, ben je helaas aangewezen op de welwillendheid van de verhuurder. Maar je hebt dus nog geen reactie van het park ontvangen?
je boekt via een park of bv sunweb, centerparks, landal etc, daar moeten ook de voorwaarden staan voor annuleren. Anders als je een annuleringsverzekering hebt kan je vaak wel annuleren kosteloos en je geld terug. Als in de voorwaarden staat van niet en je hebt geen annuleringsverzekering dan ben je denk ik gewoon je geld kwijt of soms kan je dan nog omboeken naar een andere datum.
Ik heb geen voorwaarden bij de factuur gekregen en op hun website staan ze niet.. Het is geen grote keten, plaatselijk vakantiepark..
Ik heb wel een doorlopende annuleringsverzekering. Ik ben de hoofdboeker.. Situatie is alleen dat mijn vriend in het buitenland woont, en daar zijn prive problemen ontstaan vanavond waardoor hij niet zeker weet of hij naar nl komt ofniet.. Vandaar dat ik wil annuleren, vraag me dan ook af of dat onder mijn verzekering valt omdat het in zijn familie is, wij niet getrouwd zijn, en hij is het buitenland woont.
de receptie is dicht dus helaas nog geen reactie.. Zal morgen worden
Heb contact gehad met het vakantiepark en netjes mijn boeking geannuleerd, en borg terug gekregen. Omdat het dezelfde avond nog was.. Gelukkig! Geen verzekering nodig gehad.