Week Engeland, met honden, waarheen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Week Engeland, met honden, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-15 21:03

Volgend jaar gaan wij van 15 tot 21 Augustus meedoen aan een Agility wedstrijd in Ipswich. Als we die week gehad hebben blijven we nog tot 29 Augustus in Engeland met onze hondjes en tenten.

Maar waarheen? De wedstrijd vind plaats in Ipwisch en vanuit daar willen we nog zo'n 2,5 tot 3 uur rijden tot onze plek van bestemming. We hebben drie honden bij ons en houden van wandelen, we zijn dus vooral op zoek naar stukken natuur en prachtige gebieden om te wandelen.

We zijn met onze tenten onderweg, dus het moet een camping zijn. Wel zijn we nog op zoek naar een B&B in de buurt van Ipswich / Suffolk voor de nacht van 14 op 15 Augustus. Wij nemen namelijk op zaterdagnacht of zondag ochtend vroeg de boot naar Dover zodat we 15 Augustus niet doodmoe arriveren.

Aangezien er een (groot) aantal bokkers in Engeland woont en er ook veel daar op vakantie gaan etc ben ik benieuwd of jullie me verder kunnen helpen. :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 17:29

Hmmm... ik vind zelf het Peak District erg mooi, maar dat zit eerder op 3/4 uur rijden vanaf Ipswich, denk ik. Misschien zijn the Cotswolds iets dichterbij? Kent is ook erg mooi (wel anders weer).

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 22:13

Annash schreef:
Hmmm... ik vind zelf het Peak District erg mooi, maar dat zit eerder op 3/4 uur rijden vanaf Ipswich, denk ik. Misschien zijn the Cotswolds iets dichterbij? Kent is ook erg mooi (wel anders weer).

Dat is ook nog prima te doen! :j