Bestaan er ook websites voor vliegtickets...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Bestaan er ook websites voor vliegtickets...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 16:33

Waar je geen bestemming in hoeft te vullen? :D Ik heb volgende week 3 dagen vrij en wil gewoon ff weg uit Bulgarije. Waarheen? Dat maakt me geen drol uit, maar het mag niet meer dan 100 euro kosten en ik dacht aan maximaal 2,5 uur vliegen. Nu ben ik allerlei bestemmingen aan het uitfrutselen, maar dat moet toch makkelijker kunnen?

Gewoon een pagina waar je kunt zeggen: Hier wil ik opstijgen, dan en dan en ik wil ongeveer dan terug zijn. Laat maar zien wat de mogelijkheden zijn.

Mocht het niet bestaan dan huur ik denk ik maar gewoon een auto, maar zo'n site zou perfect zijn :D Iemand enig idee?

meeikk

Re: Bestaan er ook websites voor vliegtickets...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:34

Bij skyscanner.nl kun je als bestemming overal of flexibel invoeren :)

iirrssjjee

Tegenwoordig heb je ook srprs.me, beetje hetzelfde idee. Misschien kun je mailen of ze voor jou iets kunnen betekenen?

MerleSimone

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:39

Srprs en skyscanner zijn al genoemd, dat zijn denk ik wel de enige sites.

Daarnaast zou je kunnen kijken op bijvoorbeeld ticketspy, hier staan ook een aantal goedkope last-minutes naar het buitenland. Of op de site van Ryanair een luchthaven invullen + periode, dan kan je ook de verschillende mogelijkheden zijn.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:41

Er is momenteel een site die op tv exact met jouw wens adverteert, maar ik kan me zo even niet voor de geest halen hoe die heet.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 16:50

Bedankt voor alle reacties! :D Tot nu toe heb ik al gevonden dat ik naar de andere kant van Bulgarije kan en naar België voor mijn budget :') De zwarte zee moet ik nog zien, maar het is dan denk ik net zo duur en makkelijk om een auto te huren.

Super! :D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:52

kijk eens op wizzair.com
Ik heb al een paar onverwachte landen bezocht door wizzair, ik wou naar een warm land en keek op wizzair en vloog weg :P
Hoewel het niet op zo'n korte termijn was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:54

Geniustravel bedoel jij Rije?

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:58

Ja idd Jans, thanks! Maar merk al gelijk dat die site niet echt lekker werkt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:59

Nee dat viel mij ook tegen.. vond het concept erg leuk :j

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 17:12

Ik zat eens te denken, 3 dagen vrij. Dat is wel heel erg kort om te vliegen eigenlijk. Je bent aan vliegen zelf best wel veel tijd kwijt. Je zou ook kunnen kijken voor een bus/treintrip naar een buurland? Ik meen me te herinneren dat ik ooit 45 euro heb betaald voor een enkele reis Sofia-Istanbul met bus. (maar euh dan ben je wel al gauw 8 uur reistijd kwijt enkele reis :P )

Edit: ik zag dat wizzair voor ongeveer 200 lev retourvluchten heeft naar Tel Aviv vanaf Sofia. (wel excl bagage, 15 euro per stuk handbagage, zal dus wss 60 lev extra zijn). Weet niet of dat kan op de data dat jij kan.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 17:33

Het is inderdaad kort :) Nu kan ik in principe om 3 uur weg van mijn werk, dus zou ik eventueel 's avonds nog een vlucht kunnen pakken. Helaas is er niet zo veel te vinden. Voor 20 euro per dag huur ik hier een auto, dus het word denk ik een autootje huren :) Bus is ook een optie, maar voor datzelfde geld rij ik zelf ook := En dan heb ik alle vrijheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 17:40

Als je alleen handbagage meeneem is vliegen echt een eitje, uurtje van te voren aanwezig is dan ruim genoeg. Ik vlieg geregeld ergens s'ochtends heen en s'avonds weer terug. Dus drie dagen moet zeker kunnen :)
Maar ergens heen rijden is ook een prima plan natuurlijk , zeker als dat zo goedkoop is

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 17:47

MariekeB schreef:
Als je alleen handbagage meeneem is vliegen echt een eitje, uurtje van te voren aanwezig is dan ruim genoeg. Ik vlieg geregeld ergens s'ochtends heen en s'avonds weer terug. Dus drie dagen moet zeker kunnen :)
Maar ergens heen rijden is ook een prima plan natuurlijk , zeker als dat zo goedkoop is

Eens, maar de reistijd van/naar vliegveld is niet altijd even kort. En als je ook nog moet zoeken naar hotel en inchecken enz, ben je al gauw een paar uurtjes kwijt.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 19:13

MoonChloe schreef:
MariekeB schreef:

Eens, maar de reistijd van/naar vliegveld is niet altijd even kort. En als je ook nog moet zoeken naar hotel en inchecken enz, ben je al gauw een paar uurtjes kwijt.

Gelukkig woon ik maar een uurtje van het vliegveld af en de taxi kost slechts 7 euro :D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 04:53

LZP >> BEU

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-15 18:03

Hallo,

Helaas is het allemaal niks meer geworden. In plaats daar van heb ik mijn centen verdaan aan nieuwe kleding. Ook niet vervelend en stiekem was het hoognodig ;)

Echter. Nu zit ik met het volgende dilemma. Ik heb een locatie waar ik heen wil. Maar, nog geen specifieke datum. Ergens januari/februari zat ik te denken. Ligt er maar net aan wanneer het goedkoopst is :')

Help? :+ Zit nu alles af te zoeken maar een dag verschil maakt bij sommige websites al of er überhaupt een vlucht mogelijk is of niet {:)-:( Gezien eigenlijk alle vluchten die ik tot nu toe heb kunnen vinden over Wenen gaan zie ik het ook wel zitten om daar een dagje een tussenstop te maken.

Ik heb inmiddels via Google flights gelukkig al wel wat kunnen vinden, maar dat moet goedkoper kunnen :Y) Geniale website trouwens!

https://www.google.com/flights/?curr=EUR

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 01:55

Paar leuke websites gevonden via dit topic, TOP! Via geniustravel een vlucht naar Miami gevonden voor 433 :D

Wenen: zeker tussenstop doen, is mooie stad en leuk voor een dag :j