Gewoon een pagina waar je kunt zeggen: Hier wil ik opstijgen, dan en dan en ik wil ongeveer dan terug zijn. Laat maar zien wat de mogelijkheden zijn.
Mocht het niet bestaan dan huur ik denk ik maar gewoon een auto, maar zo'n site zou perfect zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeB schreef:Als je alleen handbagage meeneem is vliegen echt een eitje, uurtje van te voren aanwezig is dan ruim genoeg. Ik vlieg geregeld ergens s'ochtends heen en s'avonds weer terug. Dus drie dagen moet zeker kunnen
Maar ergens heen rijden is ook een prima plan natuurlijk , zeker als dat zo goedkoop is
MoonChloe schreef:MariekeB schreef:Als je alleen handbagage meeneem is vliegen echt een eitje, uurtje van te voren aanwezig is dan ruim genoeg. Ik vlieg geregeld ergens s'ochtends heen en s'avonds weer terug. Dus drie dagen moet zeker kunnen
Maar ergens heen rijden is ook een prima plan natuurlijk , zeker als dat zo goedkoop is
Eens, maar de reistijd van/naar vliegveld is niet altijd even kort. En als je ook nog moet zoeken naar hotel en inchecken enz, ben je al gauw een paar uurtjes kwijt.