Bokkers in het buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlorienM

Bokkers in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-15 16:54

Hoi bokkers!

Ik heb een idioot idee die ik hier toch maar even ga plaatsen :+
Afgelopen jaar heb ik Havo examen gedaan en ik zou dit jaar dus een tussenjaar nemen om wat van de wereld te zien. Helaas heb ik mijn examens niet gehaald en gaat het feest dus niet door. Volgend jaar ga ik gewoon studeren omdat ik anders 2 jaar kwijt ben en ik bang ben om dan mijn motivatie voor het studeren kwijt te raken. Ik moet nu alleen maandag en woensdag avond naar school . Voelt dus als een tussenjaar alleen kan ik niet de dingen doen die ik van plan was (Maand naar Malaga om Spaans te leren, vrijwilligerswerk in het buitenland etc) omdat ik die 2 avonden gewoon naar school moet maar wel van woensdag avond na de les tot maandag voor de les weekend heb.

Nu heb ik afgelopen voorjaar 2 weken bij een bokker in Portugal gewoont die ik niet kende. Ik heb daar 2 weken lang elke dag gewerkt (ze heeft een stal waar ze lesgeeft en buitenritten voor toeristen verzorgt) en daar tegenover mocht ik daar tegen kost en inwoning zijn en nam ze me overal mee op sleeptouw. Zo heb ik daar ook de Portugese cultuur kunnen proeven.

Nu zet ik op de gok dit bericht erop want misschien heel misschien is er een bokker die mij ook wel zo'n ervaring kan geven! Ook zag ik topics van mensen die naar het buitenland voor een paar dagen om naar bijvoorbeeld een paard te bekijken of iets totaal anders maar niet alleen willen.

Ik heb er lang over gedacht om dit bericht te plaatsen maar niet geschoten is altijd mis.

Het zou gaaf zijn als iemand iets weet.

Groetjes Florien

Ludique96

Re: Bokkers in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:05

Ik ga dit topic volgen. Misschien zit er wel wat leuks tussen. En kan ik misschien wat oriënteren.

Misschien dat ik wat in de zomervakantie wil gaan doen.