Australie, hoe aanpakken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joliieeenn

Australie, hoe aanpakken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 02:22

Hey bokkers,

Ik zou graag naar Australië willen voor een paar maanden. Groot fan vam mcloads daughters hier hahaha :')

Nee maar even serieus. Het is altijd mijn droom geweest om eens naar Australië te gaan. In mijn ideale droomwereld zou ik graag op een ranch willen werken, of natuurlijk op een sportstal.

Echter kan ik bij beide banen niet alles wat van mij verwacht word. Ik leer snel en wil graag leren maar kan mij ook voorstellen dat bedrijven geen zin hebben om iemand op te leren als die maar enkele maanden blijft..

Daarbij vraag ik mij af hoe ik dit allemaal het beste aanpak. Denk aan solliciteren, visa regelen, hoeveel geld moet ik minimaal achter de hand hebben enz enz..

Ik kom net uit een relatie die mij echt kapot heeft gemaakt. Na veel leugens en gedoe ben ik het hier allemaal beu en heb nu heel sterk het gevoel dat ik dit even nodig heb. Even weg uit de situatie en alles terug op een rijtje zetten.. Ik weet echter niet hoe ik dit moet aanpakken en dacht dat bokt mij hier wel mee kon helpen!

Andere landen mogen zeker ook aangeraden worden! Maar nu neig ik heel sterk naar Australië vooral omdat dit altijd mijn droom is geweest en ik mijn dromen wil gaan waar maken. Heb niks meer wat mij hier houdt dus alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Goof

Re: Australie, hoe aanpakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 16:42

Vwb visa kun je gewoon googlen, alle info is heel makkelijk te vinden.
Verder zijn er al best wel wat topics over dit onderwerp, dus ik zou ook hier even zoeken.

En als laatste; kom eens kijken in dit topic:
[HK] Australië 2011
Veel ervaringsdeskundigen daar ;)