Er gingen maanden vooraf waar er veel gepland, geregeld, uitgezocht en vooral uitgekeken mocht worden naar de maand die we nooit meer zullen vergeten.
Op 1 september vlogen we vanaf Schiphol, via London Heathrow naar Vancouver. Na een nachtje slapen in Vancouver hebben we een camper opgehaald waar we ruim 3 weken mee hebben rond gereisd. We hebben ruim 4000km afgelegd met de camper. Via Vancouver naar Vancouver Island (Victoria, Tofino, Campbell River) naar Whistler, Clearwater, Jasper, Banff, Kelowna en weer terug naar Vancouver waar we de laatste dagen nog hebben vertoefd.
Ik wil jullie graag wat foto's laten zien. Want mooi, nee prachtig.. Dat is Canada zeker!
Tofino

Een walvis tocht gedaan in Tofino, niet alleen een walvis kunnen zien maar ook zeeleeuwen, zeeotters, zeehonden.
De boot waar wij op hebben gezeten is helaas afgelopen week gezonken waarbij er meerdere mensen zijn overleden. Vreselijk!

Ziplinen in Whistler, echt super gaaf!

Chipmunk!

Cathedral Grove

Meerdere beren gezien onderweg.

Mount Robson.

Emerald Lake

Moose Lake

Op de dag dat we naar Lake Louise zouden gaan (staat bekend als het prachtige spiegelmeer), was het ijskoud, regende het en eenmaal boven bij het meer was het onwijs mistig. Helaas dus niks te zien van het spiegeleffect.

Toen we de volgende dag wakker werden, was alles wit en nog steeds ijskoud..... Toch besloten om nog eens naar het meer te rijden en dat is een geweldige keuze geweest. Het meer was prachtig met alle sneeuw. Zo mooi!

Deze hebben we ook heel veel gezien! Op een van de campings, moesten we een kwartier heen en een kwartier terug lopen naar het douchegebouw, maar dit was geen straf met alle dieren die je onderweg tegenkomt.

Een van de vele watervallen die we onderweg zijn tegen gekomen. De Takkakkaw Falls, we konden er heel dichtbij komen.

Natural Bridge in Yohoo.

Ik heb nog zo ontzettend veel meer foto's, maar helaas kan ik er maar 15 plaatsen.
We hebben sneeuw, regen, zon en wind gehad. We hebben het zo onwijs naar ons zin gehad. Zoveel gelachen, veel moois gezien. Maar er is zoveel moois te zien, dat je helaas niet alles kan zien in de tijd dat je er bent. Het is zeker nog het plan om ooit weer terug te gaan.