Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gucci_ schreef:Ben vorige week nog naar Antwerpen geweest, en heb een ticket gekocht via ns international. Wel jammer dat je die van te voren moet kopen via internet en niet zo een kaartje kunt kopen op het station.
MonaLieske schreef:Gucci_ schreef:Ben vorige week nog naar Antwerpen geweest, en heb een ticket gekocht via ns international. Wel jammer dat je die van te voren moet kopen via internet en niet zo een kaartje kunt kopen op het station.
Dat kan wel hoor, ik heb het eergisteren nog gedaan, maar voor losse kaartjes op het station betaal je per enkele reis 1 euro extra voor het kaartje. Je kunt het dan beter van tevoren kopen via NS International, denk ik.
paardje47 schreef:Hoi,
Binnenkort ga ik voor het eerst met de trein en bus naar Antwerpen toe van uit Nederland. Ik snap alleen nog niet zo goed hoe het werkt met een kaartje kopen enzo.
Ik weet dat er geen ov is in België maar las ergens dat je wel met een weggooi ov-chipkaart heen en terug kan reizen, klopt dit? Of moet ik gewoon een kaartje online kopen?
En met de bus in België kan je dan gewoon bij de chauffeur een kaartje kopen of moet dit ergens anders?
Wie heeft er ervaring?