Alvast wat vroeg mogelijk bijrijder voor Frankrijk gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Alvast wat vroeg mogelijk bijrijder voor Frankrijk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 19:27

Al eerder is er een topic gemaakt voor een bijrijder naar Zweden door iemand. Nu zit ik binnenkort mogelijk met hetzelfde probleem. Maar dan naar Frankrijk, om precies te zijn ruime omgeving Dordogne. Ongeveer 800 km van hier.

In mijn eentje en mijn Atos ben ik zeker een week onderweg als het niet langer is. Inmiddels is mijn knie wat aan het opknappen waardoor autorijden wel kan maar nog lang geen grote stukken. Met een chauffeur erbij, eventueel eentje die het leuk vindt alleen te rijden is er meer mogelijk en gaat het zeker sneller.

Ik heb een ford transit die semi camper is. Met tweeen slapen kan, er is een chemisch toilet en met twee bankjes, tafel enz. Valt er goed in te camperen al is er geen verwarming nog in. Mogelijk zou ik de camper van mijn vader kunnen lenen. Dit is een volwaardige best grote camper met 2 aparte bedden douche enz. ik kan hem normaal wel rijden maar met mijn knie nog redelijk onmogelijk op dit moment. Mijn vader denkt nog na of hij wil rijden maar vindt voor die afstand zich eigenlijk te oud worden. Wat ik ook kan begrijpen trouwens.

Wanneer, hoe lang en zo is nog niet duidelijk dat hangt ook af van een mogelijke chauffeur. Wie zou het aandurven?

myxlea

Re: Alvast wat vroeg mogelijk bijrijder voor Frankrijk gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 08:39

Oef, het is dat ik in Spanje zit tot aan begin Januari anders was ik graag meegegaan. Er is niets heerlijkers dan met een (semi)camper te rijden. Hoop dat je iemand kunt vinden! Vast wel :D

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 08:42

In welke periode is het? en voor hoelang? :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-15 08:43

Heb dit jaar geen vakantiedagen meer helaas.....

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-15 08:52

Wanneer geen idee, mogelijk ergens de komende weken een keer, ben nog een aantal huizen aan het napluizen of een bezoek de moeite waard is. ga er graag heen voor een aantal huizen is wat nuttiger dan voor een heen en weer gaan. En het hangt ook af wanneer een meerijder het beste kan. Zelf moet ik 16 november hoe dan ook hier zijn ivm bezoek aan orthopeed. Verder kan ik in principe altijd wel.

Hoe lang? Heen en weer en huizen kijken. Hangt er dus vanaf hoe lang de reis duurt, vooral dus hoe mijn lijf de afstand verdraagt. Dat wisselt per keer. Ik vermoed een dag of 5 minstens. 2 heen, 2 terug en een dag bezoeken. Als bv de heenweg in een weekend kan, bezoek op maandag en weer terug zou het 3 dagen kosten ivm werk.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 15:15

Deze ronde gaat mijn paps toch mee, hij vindt het eng als ik met een vreemde de reis aan ga. Hihi het blijft je vader. Vertrek morgen al, terug maandag ergens met als uitloop dinsdag ochtend.

Kan zijn dat er een volgende ronde aankomt nog. Maar eerst dit maar eens doen,

Voque48

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:25

Fijn dat je vader toch mee kan!
Mocht je nog een keertje iemand zoeken, dan lijkt het mij heel leuk om mee te gaan. :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 15:27

Komt vast nog. Als dit wat wordt moet ik er toch weer heen voor dingen en zo. Dan maak ik graag gebruik van je aanbod, :j

En mijn paps, nee ik ben te oud, maar wil niet dat je met een vreemde op stap gaat zo lang. Ik ben 47 :+ dan zou je toch denken wel al een tijdje volwassen.

Voque48

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:38

Haha, ach wel lief dat hij zich zorgen maakt.

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:49

Fijn dat je vader alsnog mee gaat! Ik zou er voor een volgende keer ook wel voor in zijn. Ben op het moment werkzoekend dus kan praktisch altijd wel, en het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten :-)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:52

Als je in de eerste week van februari ergens heen wilt ga ik graag mee :D ik heb een rijbewijs, maar dat of de paasvakantie zijn mijn enige vrije weken :/

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 16:16

Mooi keuze genoeg dus voor een volgende trip. Hopelijk zijn er niet veel nodig maar je weet maar nooit. As blijkt dat deze regio niet geschikt voor me is wordt het wel een ander stuk van Frankrijk. Anders komt er zeker nog een rit die kant op.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 18:33

Even omhoog slingeren :D iets sneller nodig dan verwacht trouwens. En een compleet andere regio.

Maar goed nieuws de camper mag mee *\o/* .

Dus wie wil op heel korte termijn, lees komende week ergens vanaf dinsdag :+ of wat later met me mee. Als ik het voor elkaar krijg zou volgende week donderdag avond vrijdag ochtend honden uit logeren zijn. Eerder zullen de twee mee moeten. En is kennismaak rondje met de transit vooraf wel handig.

Of we gaan met de transit en zullen we een of twee nachtjes een hotel moeten nemen als het niet klikt met de fikjes.

Regio champagne ardennen. Even totaal iets anders en in principe haalbaar in een dag en de dag erop weer terug.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 18:38

Wat tof dat je paps meegaat, eigenlijk wel heel schattig en vertrouwd natuurlijk.
Gok het erop dat die stiekum ook benieuwd is naar wat voor huizen je gaat kijken, heeft ie ook weer gelijk in.

Veel plezier, goede reis en vele veilige km's

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-15 18:54

Paps gaat nu niet mee, :+ de vorige keer wel en hebben we 4 mogelijke opties gezien, een is daarvan nog over maar wacht ik op info van een bouwer,

Maar paps heeft de komende twee weken geen tijd. Vandaar dat ik nu iemand weer zoek. Of ik moet alleen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-15 15:54

Even omhoogschoppen. Heeft er iemand zin om mee te gaan. Vertrek aanstaande donderdag avond of vrijdag ochtend. Terug zondag op ddag ergens.