Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Als je interesse hebt naar de reis stuur een pb! Avonturier schreef:Wat mij erg tegenhoud aan Thailand is dat het zo 'cliché' is, en volgensmij dus platgestampt door toeristen. Hebben jullie hier gedachten over?
Vietnam en Indonesie zijn net zo platgestampt. Als dat je criterium is zou ik kiezen voor Myanmar. Ben je al eerder in Azie geweest? 
Ir111 schreef:Avonturier schreef:Wat mij erg tegenhoud aan Thailand is dat het zo 'cliché' is, en volgensmij dus platgestampt door toeristen. Hebben jullie hier gedachten over?
Ja dat heb ik.Vietnam en Indonesie zijn net zo platgestampt. Als dat je criterium is zou ik kiezen voor Myanmar. Ben je al eerder in Azie geweest?
edit: ik zou zelf nooit kiezen voor een combi als je maar vier weken de tijd hebt. Maar ik hou niet van snel reizen.

Prachtig land waarin alles goed geregeld is en je dus ontspannen maar toch heel goed kan rondreizen. Wij hadden ongeveer 2 weken maar heel veel verschillende dingen kunnen zien tijdens de rondreis. Zelf een auto huren en een dag rondtrekken was ook nog eens heel goed te doen en zeker niet onveilig. Cultuur is zeer divers en de mensen zijn erg vriendelijk. Houd niet van de typische toeristische opdringerige situaties en die ook bijna niet tegen gekomen, terwijl we toch de highlights deden