Kerst op Canarische eilanden/Gran Canaria etc.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Kerst op Canarische eilanden/Gran Canaria etc.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 14:13

Hoi bokkers!

Tot eind mei woon ik in Sevilla vanwege mijn werk, maar gedurende kerst en oud en nieuw ben ik vrij. Nu zou ik graag ergens heen gaan waar het rond die tijd lekker warm is maar ik weet zo snel niet wat mijn beste opties zijn.
Zat zelf aan de Canarische eilanden of iets in die richting te denken, maar ik hoop dat bokkers mij kunnen helpen met een leuke bestemming?
Ik vlieg dus vanaf Sevilla, geen Nederland :)

medlam

Re: Kerst op Canarische eilanden/Gran Canaria etc.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 14:17

Gran canaria, gaan wij meerdere keren per jaar naartoe, heerlijk daar! Ik weet niet wat je graag doet maar als je af en toe eens op stap wil is playa del Ingels echt top! Verder strand, zon en alles wat je nodig hebt (vinden wij)

medlam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 14:18

Als je tips nodig hebt qua hotel / bungalo moet je het zeggen, kan ik zeker mee helpen

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:28

Met kerst zijn we ook op Gran Canaria geweest in Playa del Ingles. Aan het strand waait het wel heel erg hard, dus we waren wel heel blij dat we een hotel meer landinwaarts hadden in Playa del Ingles (vlakbij Yumbo). Ben er nu een aantal keer geweest en elke keer waaide het zo vreselijk hard aan het strand dat het niet echt lekker is om aan het strand te liggen.
Bij het hotel lagen we dan heerlijk in de zon met een klein briesje :) Met kerst was het toen een graad of 22/23 en dus echt heerlijk. Twee keer zijn we in Playa del Ingles geweest in het hotel Barcelo Margaritas omdat dat zo super beviel :) Zit vlakbij Yumbo en dus 's avonds ook genoeg vermaak.

Ben ook een keer in Puerto Rico geweest en dat vond ik ook een heel gezellig plaatsje! Ligt ietsje verder van het vliegveld dan Playa del Ingles. Dat was in februari en toen was het in Playa del Ingles relatief koud, een graad of 20 en weer een harde wind aan het strand, en in Puerto Rico een graad of 27. Heb me toen laten vertellen dat het in Puerto Rico altijd warmer is door de ligging in een kleine baai achter een berg.

Kaapverdische Eilanden en Gambia hoor je ook goede verhalen over, maar nog niet in de winter daar zelf geweest.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:31

Wij waren begin januari op Gran Canaria, niet tijdens kerst dus, maar het scheelde nog geen 2 weken :+
Wij zaten in Meloneras, heerlijk weer (26 graden gemiddeld) en veel zon. Meloneras is het zuidelijkste punt van Gran Canaria en ligt pal aan zee. De wind viel heel erg mee. De zee ben ik niet in geweest. Dat leek me vrij fris :P

We zaten in hotel Lopesan Costa Meloneras. Echt heerlijk met al die zwembaden, hot tubs en spa! <3

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 09:35

Ik heb je een pb gestuurd, weet misschien iets voor je.