Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:En is het dan verstandig om gewoon los vliegtickets te kopen via cheaptickets oid en via trivago een hotel?
Ik ben echt een enorme leek hierin dus heb er weinig verstand van..
Niqui schreef:Een heel goede tip die ik zelf jaren geleden heb gekregen en waar ik ook al meerdere keren gebruik van heb gemaakt, is de website http://www.greenwoodtravel.nl.
Dit is de website van Ernst Otto Smit, een Nederlander die in Bangkok woont en daar een reisbureau heeft in het Prince Palace Hotel. Je kunt voor de eerste nachten een hotel bij hem boeken en dan ter plaatse besluiten wat je nog meer wilt doen. Ze kunnen je daar goed bij helpen (ook met de vluchten) en ze zijn zeker niet duur. (Een iets beter hotel is niet veel duurder dan een hostel volgens mij). Voor zover ik weet hebben ze op meerdere plaatsen in Thailand een vestiging.
EedihcrO schreef:Je kunt de vluchten niet boeken, dat kan kloppen. Daar moet je vaak je paspoortnummer al opgeven. Maar als je even belt, dan kunnen ze je vast uitleggen hoe je dit zonder kunt doen. Want ik weet wel dat ik ooit eens een paspoort gewijzigd heb. Ticket geboekt met een paspoort dat niet meer geldig was op de dag van vertrek. En dat kan gewoon, dus boeken moet dan waarschijnlijk ook wel lukken.
Hotels zullen vast wel te boeken zijn zonder paspoort hoor.
_Dominique schreef:Visum is overigens niet nodig toch voor 2 weken?
vaxie schreef:Ik weet nu ook dat ik een beetje moet oppassen bij aapjes bijvoorbeeld.