Bali 2016, Here I come

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loempia93

Bali 2016, Here I come

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 15:51

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Volgend jaar vertrek ik in de zomervakantie naar Bali met de familie.
We huren daar een villa in Lovina en de laatste paar dagen zullen wij doorbrengen in een hotel in het Zuiden. Nou is dit voor mij waarschijnlijk een once in a lifetime vakantie dus ik wil dat eiland van boven tot beneden uitspitten :j

Zijn er bokkers die hun leuke ervaringen met mij willen delen zodat ik de winter doorkom met jullie warme verhalen. Welke dingen moet ik echt zien en waar kan ik beter wegblijven?

Alle tips zijn welkom :))

Edit: bij de villa huren wij personeel, die kunnen ons dus 'veilig' vervoeren.

miccamaaike

Re: Bali 2016, Here I come

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:54

Kijk eens in het Indonesie topic, daar zijn een heel aantal bokkers die nu op Bali op vakantie zijn.
[BEU] Indondesië 2014/2015

(je topic staat trouwens verkeerd)

loempia93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-15 15:58

Is op vakantie gaan geen entertainment? oeps 8)7 excusez dan.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:09

Haha nee er is een subforum 'bokt erop uit', dat gaat specifiek over vakanties ;)

Overigens valt op Bali ook ter plekke prima veilig vervoer te regelen, ben er vorig jaar geweest en het was nooit een probleem. Altijd wel iemand die je kan vervoeren.

Agile

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:20

Scootertje huren is ook prima. Zeker op het schiereiland is dat een leuke manier om alle mooie strandjes te bezoeken. Links rijden ben je zo aan gewend, google maps op je telefoon aan zodat je ziet welke richting je op moet en zo kom je ook altijd wel weer thuis.
Ben zelf niet in Lovina geweest, alleen omgeving Ubud (super mooi en leuke dingen te doen) en daarna in het zuiden het schiereiland verkend op een scootertje.
Veel plezier alvast, Bali is super!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 23:05

Wat Miccamaaike zegt klopt, op vakantie gaan is zeker een vorm van Entertainment, maar omdat het zo'n grote vorm is heeft het op Bokt zn eigen plekje. Ik verplaats het topic daarom naar BoktEropUit ofwel BEU en laat het open omdat je het over 2016 hebt :)

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 23:15

Ik ga in 2016 ook naar Bali! Weet nog niet precies wanneer, maar mijn oom woont op Bali :) Daar trekken we dus een paar weekjes bij in. Ik ben verder ook nog nooit op Bali geweest, kom niet verder dan Spanje of Polen.

loempia93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 08:27

Eline_S_S schreef:
Ik ga in 2016 ook naar Bali! Weet nog niet precies wanneer, maar mijn oom woont op Bali :) Daar trekken we dus een paar weekjes bij in. Ik ben verder ook nog nooit op Bali geweest, kom niet verder dan Spanje of Polen.

Ohh super dus jij gaat Bali verkennen op een manier waarop toeristen het land waarschijnlijk niet te zien krijgen!
Ik volg op instagram thebaliguideline, jeeeeetje daar komen toch mooie plekjes voorbij <3
Zou je eens aan je oom kunnen vragen wat we écht moeten zien O:)

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 20:11

Hahah, volgens mij zijn er zoveel plekjes wat we écht moeten zien. Maar ik zal wel even vragen :)