Sinds kort woon ik in Galway waar ik studeer. Ik heb het hier gelukkig enorm naar m'n zin

Anyway, ik heb heerlijk lang kerst vakantie en als het goed is helemaal zonder te hoeven leren. Ik hoef 11 januari pas weer te beginnen. Nu ben ik iemand die ontzettend actief is en heel erg van reizen hou, dus het lijkt me leuk om niet alleen 3 week lang thuis te zitten... Maar ik heb dus echt geen idee wat ik graag wil doen! Dit is dus een soort inspiratie topic

Paar puntjes: De vlucht naar Zweden was best prijzig dus het liefst een destinatie/ activiteiten die niet te duur zijn!
Ik zit zo'n 4 uur van de Noorse grens af, weet iemand toevallig leuke plekken in Noorwegen die haalbaar zijn voor mij? Of leuke plekken die ik in Zweden helemaal gemist heb (ondanks dat ik er 6 jaar heb gewoont

Ik ben open voor alles dus brand los! Dus niet te duur (een week afdalen valt af bijv.) langlaufen kan dan weer wel. Zijn er nog andere leuke winter activiteiten die ik niet ken? Leuke plekken in Scandinavië of the UK? Wandelen vind ik ook echt leuk!
Sorry voor het verwarrende topic maar ik kan mij op het moment niet echt verwoorden..