Speciale activiteiten die je onderneemt de komende tijd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Speciale activiteiten die je onderneemt de komende tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 13:49

Soms bedenk ik me iets, of kom ik iets tegen wat toch nét eens wat anders is om te doen, wel super leuk en ook niet te duur/simpel uitvoerbaar. Je moet het net maar even weten dat het op dat moment is. Het leek me een leuk idee om speciale maar simpele/goedkope activiteiten te delen met bokkers zodat je op een leuke manier toch speciale dingetjes kunt doen. Sommige activiteiten zijn natuurlijk regio gebonden, maar daardoor maakt het juist ook wel leuk om eens naar plekken te gaan waar je normaal niet zo snel aan denkt.

Dingetjes waar ik op doel:

- De bloedmaan bekijken van afgelopen zondag
- De sterrenregen van laatst
- Een blind date in het theater (onbekend van te voren wie er speelt waardoor beginnende cabaretiers een kans krijgen en je goedkoop een speciale leuke avond hebt! (In het parktheater in Eindhoven voor slechts 12,50 incl. drankje + as ophangen met thema's cabaret/dans/toneel etc/
- Dagje kijken bij Sail
- Vuurwerkshows op de zaterdag avonden in Scheveningen in de zomer
- Nijmeegse vierdaagse feesten bijwonen
- 23/24 oktober is Haunted Night in Eindhoven (spookhuis) http://www.hauntednight.nl/ (7,50 p.p.)
- Feel good market in Eindhoven, iedere 3e zondag van de maandag http://feelgoodmarket.nl/
- Het bewandelen van een blote voetenpad
- Buitenfilms bekijken bij het Natlab op enkele zomeravonden in Eindhoven
Lijkt het jullie wat? Brand los :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 14:11

Niet helemaal het seizoen, maar een keertje (mee gaan met)stormchasen. Kost je enkel brandstof, en is heel gaaf :D

MurthulJarig

Re: Speciale activiteiten die je onderneemt de komende tijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:15

LZP >> BEU

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 16:42

Joolien ik wil echt graag een keer met je mee. :j zie ook punt drie. :D

Ik heb al best veel gedaan de laatste tijd.

-Alleen naar festival manana manana een heel weekend.
-bloedmaan kijken maar dat is voor mij niet speciaal
- veel nieuwe mensen ontmoeten. Voor anderen misschien heel normaal voor mij heel erg doodeng. :o ben gigantisch verlegen en sociaal onhandig daarin, al zullen diegene die me nu afgelopen weken hebben gezien het niet zeggen. Maar toch is het zo. En het voelt zo goed dat het smaakt naar meer.

-al gedaan indoor skydiven, zou het graag weer doen zo gaaf. *\o/*
-al gedaan hoge berg in Andorra bewandelen
-diep in een zoutmijn gaan met claustrofobie. 500 meter in een krappe open lift naar beneden. Ook al gedaan twee keer zelfs en smaakt naar meer.
-alleen op vakantie, check
-alleen richting buitenland vertrekken staat mogelijk te gebeuren.
-wil nog een keer een dikke vogelspin vasthouden, ben bang voor spinnen maar angst is ervoor om te overwinnen. :j

O ja haunted huis klinkt er goed. :j beetje te ver alleen, ik houd het wek bij movieworld