Vorig jaar zijn mijn man en ik tijdens kerst op Texel geweest, in een minichaletje op een vakantie park. Voor het eerst dat we echt wég waren met kerst en het beviel ons prima, geen verplichtingen bij familie e.d. Mijn zoontje was dat jaar met kerst bij zijn vader, dit jaar is hij bij ons. We willen ook dit jaar weer weg, maar waarheen? Het moet dus ook voor een 7 - jarige (dan net 8) ook leuk zijn.
We hebben geen groot budget, dus een preston palace bijv klinkt leuk maar is onbetaalbaar voor ons.
Wie weet er een leuk chaletje oid in een leuke omgeving voor ons? Wij wonen zelf regio Alkmaar/Hoorn en hoeven echt niet naar de andere kant van Nederland. Texel was qua afstand bv ideaal.
marleen_usar
Geplaatst: 23-09-15 11:50
Preston palace is mijn dochter geweest, was echt weggegooid geld.
Yv_
Geplaatst: 23-09-15 11:50
Romantisch in een chaletje in het bos richting Utrecht? Utrechtse heuvelrug oid? Prachtig áls er sneeuw is, niet te ver rijden en waarschijnlijk vermaakt een jongetje van een jaar of 8 zich ook prima in de bossen.
Qua omgeving ben ik (behalve afstand) niet zo kieskeurig. Ga desnoods gewoon weer naar Texel, het is dat het chaletje van vorig jaar gewoon niet groot genoeg is voor 3 personen.
Mijn vraag is dan ook wie er een betaalbaar chaletje weet, hoeft ook niet per se op een park te zijn
Onze fokker heeft bij haar landgoed een chaletje die ze ook verhuurt. Ik ben er ook 2x geweest met moeders en de honden, lekker een lang weekendje weg. Ook had ik één keer mijn paard meegenomen, maar volgens mij was ik daarop wel uitzondering. Honden is geen probleem. woonkamer, eetkamer, keuken (incl ontbijt), 1 slaapkamer met 2p bed, 1 slaapkamer met 1p bed. Echt aan de rand van het bos, met 50 meter zit je ín het bos, Utrechtse Heuvelrug.