Zuidlaardermarkt 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ga jij naar de zuidlaardermarkt 2015?

Ja
3 (30%)
Ja om te kopen/verkopen
1 (10%)
Nee
4 (40%)
Misschien
2 (20%)

Totaal aantal stemmen: 10

robert45

Zuidlaardermarkt 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 11:13

Nog een paar weken en dan is het weer zo ver. Een van Europa's grootste paardenmarkten wordt dan weer gehouden. Zoals elk jaar op de 3e dinsdag in oktober. Namelijk dinsdag 20 oktober.

De 815e zuidlaardermarkt alweer. Voor een hoop mensen een gezellig uitje met honderden kramen en kermis. Voor een ander gedeelte van de bezoekers nog steeds een waardevolle markt waar zaken gedaan worden.

Hopelijk is het aanbod groot en de kwaliteit goed. De laatste jaren zijn er steeds meer maatregelen gekomen om de dieren goed te behandelen en de meeste handelaren volgen dit dan ook op. Er zullen altijd excessen blijven maar die blijven er altijd, is het niet op de markt dan wel bij mensen thuis.

Bezoek onderstaande link voor een routebeschrijving en nieuwsberichten.

http://www.zuidlaardermarkt.eu/

Show je aankopen uiteraard na de markt in dit topic of je te verkopen dieren voor de markt.

Muronia

Re: Zuidlaardermarkt 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-15 11:16

Ik ga, zoals ieder jaar, zonder planning om iets te kopen.. maar ik beloof niks, want het is me al eerder mislukt om me daaraan te houden :P. Ik zag trouwens wel dat er al een topic was aangemaakt voor deze markt: [EV] Paardenmarkt Zuidlaren 2015

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-15 11:17

Murosch schreef:
Ik ga, zoals ieder jaar, zonder planning om iets te kopen.. maar ik beloof niks, want het is me al eerder mislukt om me daaraan te houden :P. Ik zag trouwens wel dat er al een topic was aangemaakt voor deze markt: [EV] Paardenmarkt Zuidlaren 2015

En ik maar zoeken op zuidlaardermarkt 2015... Niets op te vinden dus maar een topic geopend.

Dan kan hier een slotje op :P