Zonvakantie herfstvakantie....welk land en welk hotel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Zonvakantie herfstvakantie....welk land en welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-15 18:38

Ja ja in de herfstvakantie willen we misschien weg. Maar dit jaar valt de herfstvakantie heel laat, laatste week van oktober en de zondag is al 1 november.

Als je een week weggaat vind ik het enerzijds zonde om helemaal naar Aruba/Amerika te vliegen maar ik ben bang dat het op de andere bestemmingen zoals turkije/canarische eilanden/mallorca te koud is.... Wat denken jullie?

Ik zie ook dat een week naar Aruba niet gaat ivm dat de vluchttijden niet aansluiten op mijn schoolvakantie. Ik ben er al ooit geweest, de stranden zijn prachtig maar heb altijd gezegd dat ik er voor dat geld/reistijd niet meer heen hoef. Curacao zou ook niet spectaculair te zijn qua natuur....maar mijn vriend zou er wel graag heen willen als ik hem goed begrijp.

Ik wil eigenlijk ergens zitten waar we direct aan het stand zitten met een super mooi zwembad, leuke eettentjes op loopafstand waar je gewoon frietjes met een biefstuk of hamburger kunt eten en niet te moeilijk moet doen om naar een stadje te gaan.....en de bedden van het hotel moeten goed zijn. Ik lig al heel mijn leven op slechte bedden in vakanties behalve toen ik in het Marriott zat in Aruba :+

Ik twijfel steeds tussen van alles en nog wat! Ik zou best all in willen zitten maar mijn vriend voelt daar niks voor....

Bakvis

Re: Zonvakantie herfstvakantie....welk land en welk hotel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 18:49

Gran Canaria en Tenerife zijn erg mooi en goede temperaturen in de herfstvakantie, niet te warm maar zeker niet te koud voor dag aan het strand liggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-15 22:28

Wij gaan in oktober naar Egypte, omdat we daar sowieso zon zekerheid hebben, durfden niet te gokken op Turkije. Kaapverdië is ook prima qua temperatuur en vliegtijd.. Cyprus wordt volgens Zonkalender.nl ook aangeraden voor oktober.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:41

Ik ben vorig jaar eind oktober naar Turkije geweest, Side. Van de 8 dagen dat we daar zaten hadden we 6 regendagen en dus uiteindelijk maar twee dagen zon. Ik durf je niet te zeggen of wij nu pech of geluk hadden, maar ik weet wel dat ik zo laat niet meer daar heen ga.

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 11:49

Wij gingen altijd in de herfstvakantie naar Turkije
ik zit daar liever in de herfstvakantie dan in de zomer.
Overdag 30 graden 's avonds wel wat frisser. Wij hebben altijd mooi weer gehad.
1x hadden we echt geluk week voor ons regen, onze week mooi weer, week erna regen.
Wij zaten dan wel weer aan de middelandse zee gebied.

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 21:08

Kaapverdische eilanden? Praktische het hele jaar door mooi weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 15:01

Open je een topic en vervolgens reageer je niet eens op de suggesties :+

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-15 16:12

Sri lanka. Absolute aanrader, niet duur, all inclusive is mogelijk, maar hoeft niet. Misschien zie je wel olifanten.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-15 18:38

Relaxed schreef:
Open je een topic en vervolgens reageer je niet eens op de suggesties :+

Ik kan me niet herinneren de reacties te heb en gelezen offff dat hij naar boven is gesprongen.... Misschien op dat moment erna veel andere topics er boven gehad. Maar sorry daarvoor.

Ik heb besloten de vakantie op te schuiven naar de meivakantie omdat binnen 1 week lastig is met dat je precies op die ene dag moet vliegen om op tijd terug te zijn.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 13:24

Relaxed schreef:
Wij gaan in oktober naar Egypte, omdat we daar sowieso zon zekerheid hebben, durfden niet te gokken op Turkije. Kaapverdië is ook prima qua temperatuur en vliegtijd.. Cyprus wordt volgens Zonkalender.nl ook aangeraden voor oktober.

Sorry, moet toch nog even reageren.

Zon zekerheid in Egypte? Ik ben net een paar uur terug en wij hebben heel raar weer gehad, zelfs de Egyptenaren waren verrast. En niet alleen waar wij zaten was het weer anders dan anders.

Kortom het was elke dag afvragen wat voor weer het zou worden. Warm, heel warm was het overigens wel. :D

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-15 17:27

Kijk gewoon even op www.waarschijntdezonwel.nl voor een overzicht van alle bestemmingen waar het bijvoorbeeld minimaal 24 graden is in oktober. Je kunt ook nog aangeven dat je bijvoorbeeld maximaal 500,- wilt uitgeven.