Als je een week weggaat vind ik het enerzijds zonde om helemaal naar Aruba/Amerika te vliegen maar ik ben bang dat het op de andere bestemmingen zoals turkije/canarische eilanden/mallorca te koud is.... Wat denken jullie?
Ik zie ook dat een week naar Aruba niet gaat ivm dat de vluchttijden niet aansluiten op mijn schoolvakantie. Ik ben er al ooit geweest, de stranden zijn prachtig maar heb altijd gezegd dat ik er voor dat geld/reistijd niet meer heen hoef. Curacao zou ook niet spectaculair te zijn qua natuur....maar mijn vriend zou er wel graag heen willen als ik hem goed begrijp.
Ik wil eigenlijk ergens zitten waar we direct aan het stand zitten met een super mooi zwembad, leuke eettentjes op loopafstand waar je gewoon frietjes met een biefstuk of hamburger kunt eten en niet te moeilijk moet doen om naar een stadje te gaan.....en de bedden van het hotel moeten goed zijn. Ik lig al heel mijn leven op slechte bedden in vakanties behalve toen ik in het Marriott zat in Aruba

Ik twijfel steeds tussen van alles en nog wat! Ik zou best all in willen zitten maar mijn vriend voelt daar niks voor....