ik wil voor mijn zus verjaardag kaartjes kopen voor een concert, alleen helaas zijn de originele kaartjes uitverkocht. nu werd ik bij ticketmaster doorgelinkt naar een site genaamd viagogo, dit is een resell site. de recensies zijn erg gemixt( natuurlijk zijn het wel meestal mensen met negatieve ervaringen die een recensie schrijven) wel vind ik het zeer belangrijk, helemaal omdat het een cadeau is, dat ik geldige kaartjes krijg.
heeft iemand ervaringen met deze site? kan iemand het telefoonnummer vinden? want die is ook soort van onvindbaar

Een andere site die we hebben gevonden is gogo tickets deze site lijkt mij een stuk betrouwbaarder omdat ze een duidelijk e mail en telefoonnummer hebben. Deze kopen de kaartjes eerst weer voordat ze ze verkopen.
ook is er nog een andere optie; het concert in parijs, deze is wel op een zondag wat niet goed uitkomt omdat we die maandag weer naar school moeten( een dag skippen gaat wel maar liever niet) en we dan en verblijf, vervoer enzo erbij moeten regelen. dus deze optie is minder handig maar hier heb ik wel originele kaartjes.
wat zouden jullie doen?