tickets kopen, welke betrouwbaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_FDA

tickets kopen, welke betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 23:07

hoi ik weet niet precies waar dit moet staan dus als het niet goed staat tem gerust :)

ik wil voor mijn zus verjaardag kaartjes kopen voor een concert, alleen helaas zijn de originele kaartjes uitverkocht. nu werd ik bij ticketmaster doorgelinkt naar een site genaamd viagogo, dit is een resell site. de recensies zijn erg gemixt( natuurlijk zijn het wel meestal mensen met negatieve ervaringen die een recensie schrijven) wel vind ik het zeer belangrijk, helemaal omdat het een cadeau is, dat ik geldige kaartjes krijg.
heeft iemand ervaringen met deze site? kan iemand het telefoonnummer vinden? want die is ook soort van onvindbaar :)

Een andere site die we hebben gevonden is gogo tickets deze site lijkt mij een stuk betrouwbaarder omdat ze een duidelijk e mail en telefoonnummer hebben. Deze kopen de kaartjes eerst weer voordat ze ze verkopen.

ook is er nog een andere optie; het concert in parijs, deze is wel op een zondag wat niet goed uitkomt omdat we die maandag weer naar school moeten( een dag skippen gaat wel maar liever niet) en we dan en verblijf, vervoer enzo erbij moeten regelen. dus deze optie is minder handig maar hier heb ik wel originele kaartjes.

wat zouden jullie doen?

prugelpiet

Re: tickets kopen, welke betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 23:19

Www.ticketswap.com is wel betrouwbaar :) rest van je genoemde sites hen ik geen ervaring mee...

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 23:20

Je zou ook nog op Ticketswab kunnen kijken. Werkt via ideal en je krijgt je kaarthe via de mail. Voor zo ver ik er ervaring mee heb, is deze site zeker betrouwbaar :-)

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-15 00:37

Lisaterburg schreef:
Je zou ook nog op Ticketswab kunnen kijken. Werkt via ideal en je krijgt je kaarthe via de mail. Voor zo ver ik er ervaring mee heb, is deze site zeker betrouwbaar :-)

prugelpiet schreef:
http://Www.ticketswap.com is wel betrouwbaar :) rest van je genoemde sites hen ik geen ervaring mee...

Dankje, er stonden nu geen kaartjes ervoor te koop maar heb een oproep geplaatst. Denk dat hier niet veel uitkomt want er stonden 63 oproepen :')