Hotel Amrâth de l'Empereur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMayo

Hotel Amrâth de l'Empereur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 22:20

Ha bokkers,

vanavond heb ik een overnachting gewonnen in Hotel Amrâth de l'Empereur in Maastricht. De veiling liep bijna af en het zou een 4 sterrenhotel zijn. Gauw geboden, er vanuit gaande dat er iemand nog wel een hoger bod zou plaatsen gezien het aantal sterren, maar niet dus. Ik heb hem gewonnen.

Helemaal enthousiast, lekker 2 dagen met vriendlief naar Maastricht. Tot ik uitgebreid naar recensies ging zoeken en de ene recensie na de andere tegenkwam over vieze, oude, kapotte kamers... Weg enthousiasme. Ik kom een enkele tegen waar wel positief gesproken word.

Zijn er bokkers met ervaring bij dit hotel en zo ja, is het echt zo erg en dus niet de moeite om er ook echt heen te gaan? :Y)

:wave:

EDIT: Ja, ik had inderdaad beter van te voren kunnen kijken, maar het was een opwelling dat ik zin had in een nachtje hotel en deze liep af. En Maastricht is leuk. :=

Foaly

Re: Hotel Amrâth de l'Empereur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:38

Ken het hotel van binnen niet, maar kan je wel zeggen dat je dan echt op een toplocatie zit: pal tegenover het station en op loopafstand van de binnenstad. Van de buitenkant ziet het er iig poepsjiek uit, ben nu wel benieuwd naar ervaringen van mensen hier :)

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 07:17

Als ik de reviews zo lees denk ik dat het best meevalt als je het voor een goede prijs gekocht hebt. Veel mensen die klagen hebben boven de €100 voor een kamer betaald en dan valt het natuurlijk eerder tegen.
En de locatie is top dus gewoon niet teveel van verwachten en lekker genieten.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 09:59

Ik heb er gelukkig geen 100,- of meer voor betaald. En we zullen overdag dan toch veel in de stad zijn waarschijnlijk. We zien het vanzelf wel. Het is maar één nachtje dus moet vast wel goed komen, ben benieuwd! :-D

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:09

Ik ben er een aantal jaar geleden geweest, toen vond ik het wel oke. Wij hadden wel een fijne kamer en goed ontbijtbuffet, we hadden ook één keer een diner dat was niet helemaal mijn smaak. Volledige prijs vind ik het hotel niet waard. Locatie is geweldig, ook de straat naar het centrum zitten allerlei leuke winkels. Geniet vooral van Maastricht dan komt het vast goed.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:10

Wij hebben er overnacht met een bongo-bon en een zelf betaalde nacht erbij.
Ik vind het een beetje een gedateerd hotel, alles is oud en niet zo 'fris ogend' meer overal, maar wij hadden een érg grote kamer en die was prima hoor :j . Ja we hadden geluid van de bussen aan het station en we zouden er zelf niet zoveel geld voor neertellen, maar het was allemaal wel goed gezien wat we betaald hebben. Wat wel super was was de vriendelijke ontvangst en het lekkere ontbijt...

Geniet er maar van!

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:17

Al weer enige tijd geleden, maar ik ben daar ook geweest. Het is niet het nieuwste van het nieuwste, maar we hebben er prima geslapen, het was er schoon, het is een hele mooie locatie ten opzichte van de stad en het station... wij hebben het er prima naar ons zin gehad.

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 13:20

Het hotel doet een beetje aan als vergane glorie...

vroeger was het echt poepchique....(maar ja recessie etc...dan steken eigenaren toch minder in het hotel....want je moet je investeringen er wel uit kunnen halen)