Hoi bokkers, Toevallig gaat er een Egyptische vriendin van mij een paar dagen naar Amsterdam. Ik zou haar daar graag ontmoeten. Daarom zoek ik een bed of zetel. Eigenlijk niet meer dan dat. Als student is een tripje best duur dus ik dacht, ik vraag het even op bokt, misschien is er iemand met een plaatsje vrij?
Het gaat over 2 nachtjes. Ik wil gerust een centje betalen, ergens mee helpen en/of iets lekkers uit belgie meenemen!
Misschien handig om te vermelden wanneer dit zou moeten plaatsvinden? Woon niet al te ver van Amsterdam vandaan en zou het nog wel durven overwegen, maar denk dat je met OV kosten enzo dan weer makkelijk aan een goedkoop hostel zit
Marieke, bedankt voor de link! Zal eens kijken daar.
Narya, 28/8 tot 30/8. Was ik vergeten vermelden idd Hangt een beetje van de prijzen af denk ik, geen idee hoeveel ov kost in nederland? Bedankt voor het overwegen alvast
Jilletje, zal eens een kijkje nemen of dat haalbaar is voor mij! Ik kom al naar Amsterdam via een carpool, dus geen idee of ik meteen ov ga weten zijn.
Tot nu toe, ook via coachsurfing, nog niets gevonden.
Narya
Geplaatst: 21-08-15 09:53
Ik ben bang dat ik net dat weekend weg ben. Wat je wel nog zou kunnen proberen zijn mensen in Haarlem oid, dan zit je iets buiten Amsterdam, maar ook weer niet te ver.
Heb gelukkig iets kunnen vinden! Bedankt voor het meedenken! En aan jullie tips en sites heb ik sowieso nog iets want binnen een paar maand ga ik opnieuw met een vriend dus zullen we ook een plaatsje moeten hebben.