USA

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shephard

USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 22:47

<3
Hallo allemaal!
<3
Ik ga dit jaar beginnen met mijn nieuwe opleiding, en ben nu al een paar jaar van plan om een keer naar Amerika te gaan.

Inmiddels besloten dat ik dit wil doen als ik mijn studie af heb over 4 à 5 jaar.
Het is mijn bedoeling om helemaal van Oost naar west te gaan om zo veel mogelijk te kunnen zien en ontdekken!

Ik weet nog niet of ik een groepsreis wil maken of zelf een soort van rondreis (mijn tante en oom willen misschien ook) en als ik een vriendin vind die dit avontuur met mij aan wil gaan zou ik nog gaver vinden!

Nu vraag ik me af of jullie ervaring hebben met Amerika en of jullie "must-sees" hebben!! Leuke plaatsen, steden, parken en andere dingen!! Wat moet ik volgens jullie echt gezien hebben??

Zou tof zijn als ik al een soort van lijst kan maken om te kunnen bekijken enzo!!

Dankjulliewel,, kimberley!!!

Thats_Me

Re: USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 22:51

Yellowstone!! Dat natuurgebied mag je echt niet missen. Zo mooi en bijzonder. Qua steden zou ik toch wel Las Vegas zeggen. Gewoon omdat het daar zo gek is en het een attractie op zich is. En je kunt er ook nog eens goed shoppen :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 07:26

Kijk eens hier:
[BEU] USA

300 blz over de USA.
Wat mij betreft zijn Yellowstone, Bryce Canyon and Canyonlands de mooiste NPs.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-15 08:47

Zoals Fitzroy aangeeft, er loopt een heel lang topic over de USA. Daar vind je heel veel informatie, hier een slotje.