Weekendje Londen in december

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Weekendje Londen in december

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-15 12:01

Hoi hoi

Hebben jullie ervaring met een weekendje Londen in december ? Wat moet je echt gezien hebben ? En wat kan ik ongeveer verwachten qua kosten ?

Ben benieuwd naar jullie tips en ervaringen.

Groetjes Nienke

miesie

Re: Weekendje Londen in december

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:28

Ik ben een paar weken terug geweest en in 2013 in december. Wil je echt dingen gaan bekijken of houd je van shoppen?
Ik vond Camden heel erg leuk, maar weet niet hoe dat in december is. Soho is heel gezellig in de avond. En een bezoekje aan Victoria's Secret New Bond street zou ik ook zeker meepakken.

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 13:53

Er is een Londen topic dat je hiervoor even door kunt lezen :)
Je kunt het zo duur maken als je zelf wil, maar over het algemeen is Londen een dure stad (en voorlopig staat de pond ook hoog tov de euro, dus nog duurder), zeker in December. Maar goed, als je het goedkoop wil houden en je hebt de tijd kun je met de bus gaan en in een hostel slapen. Verder ligt het er inderdaad aan wat je wil gaan doen, wil je de toeristische trekpleisters langs of leuke wijkjes en winkeltjes zien?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 14:40

Ik verbleef een paar weken terug hier: http://www.booking.com/hotel/gb/staycit ... ight_room=

Dat vond ik echt heel fijn, naast het treinstation en bushalte. Vlakbij Heathrow airport en de supermarkt zat recht onder ons. Dus lekker zelf ontbijt maken elke ochtend. Er was ook een centrumpje op 2 minuten loopafstand waar een hoop winkeltjes waren.

Ik ging naar een concert in Wembley, dus vandaar dat ik voor deze locatie koos. Hele goede verbinding vanaf daar naar andere gebieden in Londen, dus echt heel goed te doen. Als je je ticket op tijd boekt betaal je ook niet heel veel.

Met de bus ben ik ook een keer geweest en dat zou ik echt nooit meer doen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-15 12:10