Low budget weekendje weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zoe_rainbow

Low budget weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 16:29

Hallo!

Eind oktober willen mijn vriend en ik een kort en niet te duur weekendje weg in Nederland of Belgie.
We hebben zitten kijken naar het 3-landenpunt, naar Texel en naar de Ardennen... Maar we zijn er nog niet echt uit.
Wie heeft er nog leuke ideetjes? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:32

Ik zou gaan voor een srprs.me trip! Onwijs leuk! Je gaat dan niet naar Belgie of Nederland op vakantie, maar misschien is het wel leuk om te doen. :))

Als jullie wel echt in NL willen blijven, zal ik proberen te kijken naar last-minute boekingen. :j
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-15 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

SweetVanille

Re: Low budget weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:36

Kijk eens op verschillende sites voor last minutes, of vakantieveilingen heeft ook wel eens iets voor leuke prijsjes. Of particulier een stacaravan huren, valt ook reuze mee in prijs meestal.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:36

Wat willen jullie? Hotel met luxe? Hotel zonder luxe? Camping? Bungalow? Wat willen jullie ondernemen? Ik boek altijd op verschillende websites voor hotels, maar campings is misschien leuk om te boeken via vakantie veilingen? Momenteel veilen ze ook iets in de ardennen :)
http://www.hotels.nl heb ik echt in luxe hotels gezeten voor weinig.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:43

Zou je niet voor een leuke stedentrip kiezen?
In oktober kan het best slecht weer zijn en dan is een stad veel leuker en meer te doen dan Texel ...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 16:59

Via booking.com kun je wat zoeken in een leuke stad. Ik ga in augustus vier dagen (drie nachten) met twee vriendinnen naar Hamburg voor 90 euro pp. Kwestie van goed zoeken en bedenken wat je wilt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 17:02

Kijk ook eens op www.actievandedag.nl . Daar zitten ook vaak leuke uitstapjes dichtbij tussen :j (wel opletten, je hebt maar een beperkt aantal dagen dat zo'n actie geldig is) .

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:03

actie van de dag is helemaal niet zo voordelig hoor. Goed de voorwaarden lezen!! Meestal is het maar heel iets goedkoper dan via een andere site boeken en dan heb ik het over een paar euro :+

Wij gaan elke 3 weken een weekend weg :) en dat kost max 100euro voor 3 personen :)

Mocht je buiten nederland willen, parijs kan je ook echt heel vaak leuke aanbiedingen voor vinden!
Ik heb vorig jaar november voor 40euro 3 nachten parijs gehad. Enige wat duurder is, is om er te komen. Maar soms heb je busreizen die aangeboden worden.

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 19:15

Een weekendje Brugge? Oktober kan echt al rotweer zijn en dan heb je veel meer aan een stad dan de ardennen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:15

Sunrise19 schreef:
actie van de dag is helemaal niet zo voordelig hoor. Goed de voorwaarden lezen!! Meestal is het maar heel iets goedkoper dan via een andere site boeken en dan heb ik het over een paar euro :+

Wij gaan elke 3 weken een weekend weg :) en dat kost max 100euro voor 3 personen :)

Mocht je buiten nederland willen, parijs kan je ook echt heel vaak leuke aanbiedingen voor vinden!
Ik heb vorig jaar november voor 40euro 3 nachten parijs gehad. Enige wat duurder is, is om er te komen. Maar soms heb je busreizen die aangeboden worden.

Waar boek jij dat soort reisjes? Klinkt niet duur.

Texel kan juist lekker zijn in oktober, even uitwaaien op het strand.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:17

Drielandenpunt is erg leuk. Veel in de buurt ook, en een weekend is van vrijdag tot maandag bij ons. Ik werk bij Landal in de buurt en de last minutes, dus op donderdag boeken loont behoorlijk. ;)

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:25

Hotelspecials heb je leuke weekenden, ga dit weekend voor 50 euro per nacht 2 nachten naar Valkenburg

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 22:46

Hotels.nl, hotelspecials, en nog een hele rits :+ Ik ga er echt een dagje voor zitten. Van sommige krijg ik aanbiedingen via de mail.

Overigens is parijs mega goedkoop hoor, als je geen luxe wilt. Ik heb weken geleden in een heel luxe hotel in eindhoven gezeten met mega jacuzzi in de kamer voor 99euro voor 2 nachten.

Dat was ook incl. ontbijt en een korte aanbieding en was precies nog 1 weekend vrij die ik kon boeken.
Verder heb je op weekendjeweg ook mysterie hotels die je kan boeken, ook wel een aanrader!

Verder ben ik ook naar limburg geweest op een camping voor 35 euro, kwam alleen de lakenpakketten nog bij van 9,90 pp. Dat was van vrijdag tot maandag en kon je gratis naar het zwembad.

We hebben daar ook gegeten met 3 volwassen en 2 kinderen incl drinken voor 70euro in het restaurant. Dus dat was zeker niet duur en ik dronk alleen cocktails :+

Nu wil ik low budget gaan kamperen om mijn man te pesten :P