Yes! Toch op vakantie... maar waar heen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sure_lee

Yes! Toch op vakantie... maar waar heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 10:43

Hoi!
Eigenlijk zouden mijn man en ik niet op vakantie gaan. We zijn druk aan het klussen. Ik ben werkloos en het belangrijkste... we hebben 4 paardjes aan huis.
Maaaaaar nu wil er een vriendin wel op de paardjes passen. Ze heeft dit al eerder een weekend gedaan en ik ben er zeker van dat dit helemaal goed gaat komen. *\o/*

Maar nu is de ellende begonnen. Voordat we paardjes aan huis hadden gingen we zo'n 3 /4 keer per jaar op vakantie. Ik zocht altijd de bestemmingen uit en manlief zei of hij het wat vond of niet.
Maar omdat het nu maar de vraag is wanneer we weer zouden kunnen wil ik eigenlijk alles wat we zouden willen in 1 vakantie proppen. Maar ik zoek me een ongeluk en heb het ideale plaatje nog niet gevonden -O-
Wensenlijstje
- 8 dagen
- niet te toeristisch
- mooie natuur met veel wandelmogelijkheden
- fijn kunnen rondrijden met auto (in geval van vliegreis met huur auto)
- het liefst half pension zodat we weten wat we kwijt zijn aan eten. We houden namelijk van lekker eten en als we iedere avond uit eten gaan wordt dat in ons geval een duur grapje 8-)
In ieder geval minimaal met ontbijt erbij.

Het leukst lijkt het me om te gaan vliegen zodat je echt lekker weg bent en de kans op mooi weer het grootst is. Echter is met de auto ook wel een optie.
De landen Egypte en Turkije vallen af.

Wie o wie heeft de ultieme tip?
Budget is ongeveer 1000 euro totaal en we willen rond 17 augustus weg.

Websites die ik al heb bekeken:
jiba, sunweb, arke, neckermann, thomas cook, kras, elizawashere, peterlanghout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:45

Ik zou een site als bijvoorbeeld vakantiepiraten in de gaten houden, staan vaak reisjes op van 8 dagen voor een klein prijsje. :j

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:48

Wil je echt naar de warmte?Duitsland is leuk,veel te zien,lekker eten en goedkoop.En als jullie kinderen hebben,bij sommige hotels zijn kids tot 14 gratis.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 22-07-15 10:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:48

Ik ben net terug van La Palma, dat eiland voldoet aan al je eisen denk ik :)

(oh ik zie nu budget 1000 euro totaal, is dat incl hapjes drankjes uitstapjes autohuur? Dat ga je daar niet halen helaas. Wel als het alleen voor vlucht/hotel is.)

Sure_lee

Re: Yes! Toch op vakantie... maar waar heen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 10:54

Vakantiepiraten heb ik net gekeken. Maar die haalt gewoon de aanbiedingen op van sites waar ik al heb gekeken.
Warmte zou wel fijn zijn. Maar duitsland zou wel een optie zijn als ik geen geschikte vliegvakantie kan vinden.
La palma is echt prachtig en willen we ook wel weer terug naartoe. We zijn hier een jaar of 6 geleden geweest. Maar inderdaad met dit budget niet echt haalbaar nu.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:55

Kijk eens op http://www.ticketspy.nl
Daar staan goede aanbiedingen naar diverse bestemmingen.

Heel goed rondzoeken is het allerbeste maar dat is inderdaad lastig als je geen land in gedachten hebt. Portugal een idee?
1000EUR moet auto huur wordt krap, dat is vaak een grote kostenpost.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:58

Oostenrijk, Zuid Duitsland, Kroatie, Tjechie, prachtig om te wandelen. Wij gaan eigenlijk al een paar jaar via vacansoleil naar een camping, onze eerste vliegreis, 2 jaar geleden met Sunweb naar Rhodos is ons goed bevallen. Als je wilt wandelen is een appartement via vrijuit misschien een optie, sunweb heeft ook leuke vliegreizen

Succes en veel plezier

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:59

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 11:00

Bij ticketspy kom ik bij de aanbiedingen vsn travelbird uit. Die krijg ik al iedere dag in mijn mail...
Ik denk inderdaad ook dat het lastig is... Zei al dat ik me een ongeluk zoek. Maar ja wie weet heeft er iemand een gouden tip.
Anders moeten de wensen aangepast worden of het budget :Y)

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:02

Griekenland al naar gekeken? Prachtig lang, geen duur vakantie land.
Je moet vooral echt heel veel zoeken en daarnaast ook nog eens geluk hebben. Ik heb meerdere reizen gemaakt voor spotprijzen maar dat vergt veel zoek tijd en ook nog een portie geluk en goede timing.
Daarnaast is 17 augustus al bijna, wat de prijzen ook niet veel goeds doet.

Heb je totaal geen voorkeur voor een land of regio?

http://ticketspy.nl/deals/last-minute-z ... s-va-e359/
zie 17 augustus.

http://ticketspy.nl/deals/ontdek-een-we ... stus-e395/

http://ticketspy.nl/deals/vier-jouw-top ... orca-e229/

Jammer dat Turkije afvalt, daar kan je best goed en goedkoop naar toe..

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 11:05

Vacansoleil ga ik nog even bekijken inderdaad. We hebben eens een rondreis europa gedaan met de auto en toen op campings bij venetie en rome gestaan...zo'n rondreis was echt fantatisch maar toen gingen we 3 weken.. 8 dagen is een beetje kort.
Oh ja. Het liefst ga ik ook niet terug naar plekken waar we al eerder zijn geweest. Behalve la palma dan :+

Ik heb eigenlijk alles we bekeken behalve dus turkije en egypte.
Tja voorkeur... La palma, kefalonia, andalusie( en dan niet in de buurt van granada) portugal, kroatie.

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:07

In juni heb ik voor 2 weken een huisje gehuurt in Tsjechië via Happy Home (huise Zwart A of Zwart B dit weet ik even niet meer :+ ) . dit huisje was voor ons 270 euro (voor 2 weken!!)
er zat geen eten en drinken bij maar wij zijn onder de 1000,- totaal gebleven voor 2 weken.

Met de auto was het zo'n 10uur rijden. In het prachtige reuzengebergte, veel wandel mogelijkheden maar ook bezienswaardigheden die geen massa's mensen aan trekken.

meer info kan ik geven via PB

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:09

Je wilt echt de zon op gaan zoeken?
Want anders zou UK ook een idee zijn.. natuur is daar prachtig en je kan zelf met de auto erheen

T reuzengebergte is ook heel mooi idd! En tsjechie is wel goedkoop
Of polen misschien?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:10

En richting het zuiden van Duitsland? Qua afstand/tijd goed te doen, hele grote kans op mooi weer en geweldig mooi wandelen. Uit eten kost daar echt niets, m'n beste maaltijd ooit was in die regio voor nog geen 35 euro (3 gangen, twee personen incl drank).

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:12