Eigenlijk zouden mijn man en ik niet op vakantie gaan. We zijn druk aan het klussen. Ik ben werkloos en het belangrijkste... we hebben 4 paardjes aan huis.
Maaaaaar nu wil er een vriendin wel op de paardjes passen. Ze heeft dit al eerder een weekend gedaan en ik ben er zeker van dat dit helemaal goed gaat komen.

Maar nu is de ellende begonnen. Voordat we paardjes aan huis hadden gingen we zo'n 3 /4 keer per jaar op vakantie. Ik zocht altijd de bestemmingen uit en manlief zei of hij het wat vond of niet.
Maar omdat het nu maar de vraag is wanneer we weer zouden kunnen wil ik eigenlijk alles wat we zouden willen in 1 vakantie proppen. Maar ik zoek me een ongeluk en heb het ideale plaatje nog niet gevonden

Wensenlijstje
- 8 dagen
- niet te toeristisch
- mooie natuur met veel wandelmogelijkheden
- fijn kunnen rondrijden met auto (in geval van vliegreis met huur auto)
- het liefst half pension zodat we weten wat we kwijt zijn aan eten. We houden namelijk van lekker eten en als we iedere avond uit eten gaan wordt dat in ons geval een duur grapje

In ieder geval minimaal met ontbijt erbij.
Het leukst lijkt het me om te gaan vliegen zodat je echt lekker weg bent en de kans op mooi weer het grootst is. Echter is met de auto ook wel een optie.
De landen Egypte en Turkije vallen af.
Wie o wie heeft de ultieme tip?
Budget is ongeveer 1000 euro totaal en we willen rond 17 augustus weg.
Websites die ik al heb bekeken:
jiba, sunweb, arke, neckermann, thomas cook, kras, elizawashere, peterlanghout.