Ervaringen gratis citytrip gevraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BlackClaw

Ervaringen gratis citytrip gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 14:57

Ik zie geregeld op tv een reclame van iwantthatmusthave en de citytrip + goodiebag voor maar 25,- vond ik wel erg interessant, nu vroeg ik me af of iemand hier al ervaring mee heeft? Hoe werkt het precies?

Maureen95

Re: Ervaringen gratis citytrip gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 14:59

Even gekopieerd. Volgens mij is het allemaal niet zo goedkoop :P

Concrete informatie over de verrassingsstedentrip;
De kortingsbonnen die in deze canvas tas zitten zijn in te wisselen voor een stedentrip van 2 nachten (3 dagen). Deze trip is inclusief hotelovernachting in een 3-sterrenhotel en de heen en terug vlucht, voor minimaal 2 personen. Dus met het kopen van één eco canvas tas kun jij met 1 of meerdere personen weg. De eerste kortingsbon heeft een waarde van € 279,- korting, dit zorgt ervoor dat de eerste persoon geheel GRATIS is. De tweede bon heeft een waarde van €61,- korting. De derde en de vierde bon hebben ieder een waarde van € 170,- korting voor een eventuele 3e en 4e persoon. Alle kortingen gelden over het bedrag van € 279,-.

Tijdens het boeken kan je verschillende data aangeven. Binnen 7 dagen na je boeking zal je van supercitytrip te horen krijgen waar jou verassingscitytrip naartoe gaat. Voor overige vragen over de verrassingscitytrip wordt er doorverwezen naar de website of de algemene voorwaarden;) http://www.supercitytrips.com.

Nog niet helemaal duidelijk?
Stuur mij gerust een mailtje naar info@iwantthatmusthave.nl XX Floortje
P.S. De tassen zijn allemaal zo snel verkocht maar de nieuwe zijn onderweg, de levertijd is een paar daagjes op dit moment, sorry! :-)

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-15 15:03

De 1ste persoon is geheel gratis en de 2e betaald dus alsnog, want je moet met minimaal 2?

MurthulJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 01:54

LZP >> BEU

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 08:03

Ik heb nog wel een leuke tip voor je. Als je gratis op stedentrip wil kan je je nu wel aanmelden als testrijder op www.goedkoopstestedentrip.nl Ze verloten onder alle aanmeldingen 25 retourtjes Londen, Parijs en Brussel weg met IDBUS - . Het enige wat je hoeft te doen is achteraf je met de busreis ervaring delen (accommodatie ter plaatse is wel voor eigen kosten).