Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Malaga in spanje is denk ik goed te doen.
Wij zaten midden in de stad met ons hotel(alleen overnachten, eten kun je daar heerlijk). De stad heeft een mooi oud centrum, maar geen trappen of hoogte verschillen. Ook was het strand op 15 min lopen. En de stad heeft goed OV.
Je hebt verschillende oude dingen om te bezichtigen maar ook boottripjes (met oa dolfijnen spotten), een prachtige Hammam en veel leuke terrasjes.
annnepannne schreef:Mijn vriend wil er niet tussenuit vanwege zijn vliegangst en omdat hij sowieso liever thuis is dan op vakantie. Die operatie is daar het probleem niet van. Hij loopt al zonder krukken, voor langere afstanden zal hij wel krukken nodig hebben denk ik.
We zaten zelf te denken aan een appartement in het centrum van een stadje om alles wat makkelijker te maken.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd met hem over de vakantie te praten maar dan is het steeds ''nee nu even niet''. Zijn ouders zeiden ook dat als ik alles regel hij echt wel mee gaat, maar dat ik vanuit hem geen initiatief hoef te verwachten.
lizy29 schreef:annnepannne schreef:Mijn vriend wil er niet tussenuit vanwege zijn vliegangst en omdat hij sowieso liever thuis is dan op vakantie. Die operatie is daar het probleem niet van. Hij loopt al zonder krukken, voor langere afstanden zal hij wel krukken nodig hebben denk ik.
We zaten zelf te denken aan een appartement in het centrum van een stadje om alles wat makkelijker te maken.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd met hem over de vakantie te praten maar dan is het steeds ''nee nu even niet''. Zijn ouders zeiden ook dat als ik alles regel hij echt wel mee gaat, maar dat ik vanuit hem geen initiatief hoef te verwachten.
Kan je dan niet beter gewoon gezellig met een vriendin gaan. Het klinkt niet alsof hij een erg gezellige reisgenoot zal zijn.
annnepannne schreef:Heel makkelijk om allemaal te oordelen terwijl jullie de situatie niet kennen.
annnepannne schreef:Dus ja, dan mag hij dat weekje wel voor mij over hebben. En dat zal die ook wel doen, mits ik alles regel enz.