Citaat:
Ik ben bezig met een campertrip en we gaan onder andere door Noorwegen heen. Je mag wild kamperen, maar je hebt ook een aantal plaatsen met voorzieningen waar je gratis kunt overnachten.
Oke, dat is fijn, wist ik niet. Zou je misschien weten waar dat ongeveer is?
Citaat:
Ik zou het echt doen. Lekker avontuurlijk en bespaart een hoop campinggeld!
Dat zeker 
Citaat:
Bij de tuinen kun je biologisch afbreekbare shampoo en douche gel kopen. En bij natuurwinkels ook wel afwasmiddel. Zorg dat je verschillende soorten haringen mee neemt, voor gras maar ook voor gravel en/of harde ondergrond.
Is het belangrijk om biologisch afbreekbare spullen te kopen? We hebben rotsharingen, zal dat voldoende zijn?
Citaat:
Ik weet niet waar jullie (welke regio) naar toe gaan
Citaat:
Welke omgeving heb je in gedachten?
Wij gaan vanuit Kristiansand, naar Stavanger, dan de Atlantic Road,en willen dan helemaal doorrijden naar de Noordkaap.
Citaat:
Ben er heel vaak geweest (meer dan 25 x) en vind het een super land. Veel plezier daar en veel plezier met wildkamperen.
Wauw, dat is echt heel gaaf! Bedankt 
Citaat:
Wildkamperen kan daar vrijwel overal. Wanneer het niet mag staat het aangegeven op borden. Let er ook op dat als je op het stuk grond van iemand staat, je even toestemming aan de eigenaar vraagt.
Kun je dan ook zeg maar vlakbij je auto wildcamperen, of is het echt auto parkeren en stuk de bos inlopen?
Citaat:
Gewoon een paar minuten doorrijden en je hebt plenty of places!
Bedankt voor deze tip!
Citaat:
Deel je na die tijd je foto's wel met ons? XD
Ja hoor 
Citaat:
Ik zou het zo weer doen, maar dan met backpack en zonder auto!
Ah balen dat je raam was ingetikt.. En ook wel een beetje eng. Wat is de meerwaarde om zonder auto te gaan?