Waarheen op vakantie? Tips!

Moderators: Essie73, MirandaT, Ods, Warboel, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

liefmeisje15

Waarheen op vakantie? Tips!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-15 15:16

Hallo,

Binnen nu en twee weken willen mijn vriend en ik op vakantie gaan alleen weten we nog niet precies waarheen. Onze voorkeur heeft Spanje (of andere Europese landen), aangezien mijn vriend wat vliegangst heeft wil hij niet te lang vliegen.

Wij willen graag een strandvakantie met sowieso een zandstrand in de buurt. Graag een levendige omgeving met veel winkels, restaurants, barretjes enzovoort. Liever niet de typisch jongerenvakantieplekken waar het alleen maar draait om zuipen en feesten. :P We willen gewoon lekker op het strand liggen, over een levendige boulevard kunnen lopen, lekker kunnen winkelen, een keertje uitgaan en leuke excursies doen.

We zijn al een keer in Torremolinos (Costa del Sol) en Alanya geweest. We zouden nu wel graag een keer iets anders willen zien.

Hebben jullie tips voor ons? Wat zijn jullie vakantie ervaringen? :)

Dromen worden werkelijkheid voor hen die sterk genoeg zijn om erin te geloven

♥♥♥

citroen

Re: Waarheen op vakantie? Tips!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 21:25

Albufeira :D

Hele mooie bestemming! Ontzettend veel te doen (jeep safaris, waterparken, dolfijnen spotten, een bezoek aan Lissabon of Sevilla)

Albufeira zelf zitten ook veel jongeren maar die zitten voornamelijk op de strip! In het oude gedeelte zit een mooi zand strand!

Je kan ook naar olhos d aqua gaan, ongeveer 10min van Albufeira! Hier heb falesia beach.. <3

The world is a book, and those who not travel read only a page

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie